۲۰.۱.۹۴

جامعه ساختگی و جعلی عربستان چگونه جامعه‌ای است ؟


یک مثالِ جهانی‌ می‌گوید که عربستانی‌ها مانند خنزیر زندگی‌ میکنند، یعنی‌ نشستند و فقط میخورند و هیچ بازده مثبت و کارایی ندارند. خنزیر‌هایی‌ که به معنای واقعی‌ صورتی‌ رنگند و از نظر قیافه نیز بشدت به خنزیر شبیه اند.
بر طبق آمار رسمی وزارت امور داخله عربستان ، از ۱۶ میلیون عربستانی ، ۶ میلیون آنها معتاد هستند ، که از این ۶ میلیون حدود ۲ میلیونشان را زنان تشکیل میدهند. تازه این آمار با پول عربستان اصلاح شده است یعنی بعید است که اولا ۱۶ میلیون عربستانی باشند ، و تعدادشان بسیار کمتر از این هاست و خیلی که باشند ۷ تا ۸ میلیون عربستانی وجود دارد که از این تعداد ۶ میلیون بطوررسمی یعنی آمار دولتی معتادند! و دوم اینکه از دیر باز اعتیاد یک ویژگی عادی در بین اعراب به حساب میاید و جز تفکیک ناپذیر زندگیشان محسوب میگردد. و مواد مخدر در عربستان مانند سیگار در کشور‌های دیگراست.
به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری العالم به نقل از سایت القطیف، رئیس دیوان عربستان و عضو جمعیت مبارزه با اعتیاد "نقاء" با اذعان به جمعیت شش میلیونی معتادان در این کشور گفت: زنان معتاد یک و نیم ملیون نفر از این جمعیت را تشکیل می دهند.
دکتر "احمد بوعلی" رئیس شورای سلطنتی و عضو جمعیت مبارزه با اعتیاد "نقاء" در عربستان این مطلب را روز چهارشنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری بین "نقاء" و جمعیت مبارزه با اعتیاد در استان الاحساء بیان کرد.
بوعلی در این مراسم که شماری از مبتلایان به سرطان حضور داشتند، افزود: ۹۰ درصد از مبتلایان به سرطان دهان و ۸۰ درصد از مبتلایان به سرطان ریه، معتاد هستند.
وی اعتیاد را عامل اصلی گسترش سرطان سینه در بین زنان دانست و خاطرنشان کرد: شناخت عوامل انتشار بیماری سرطان در جامعه، در بسیاری موارد کارگشای ما در درمان این بیماری است.




دگر بدبختی و نکبتی که در جامعه عربستانی حاکم است و گلوی این بدبخت‌ها را گرفته و آنان را محکوم به فنا ساخته وابستگی عربستانی‌ها به خارجی هاست . چرا که جامعه به معنای واقعی‌ فلج عربستانی بدون کمک خارجی حتی یک ساعت نمیتواند روی پای خود بایستد. جامعه‌ای که نتنها هیچ بازده و تولیدی ندارد ، بلکه با استفاده از تکنولوژی احمقانه غربی طبیعت منطقه را دستکاری کرده و منطقه را دچار انواع و اقسام معضلات غیره قابل علاج ساخته است.
بر طبق آمار وزارت امور داخلی عربستان حدود ۱۲ میلیون خارجی در عربستان کار میکنند. و تعداد زیاد خارجی‌ها موجب ترس همیشگی عربستانی هاست. چرا که بیشتر این خارجی‌ها از کشور‌های فقیر آفریقایی به عربستان آمده و از رفتار غیره انسانی و کثیف عربستانی‌ها بشدت در رنجند و اگر دری به تخته بخورد و اینها با یکدیگر اتحاد کنند ، یک عربستانی زنده نمیماند. و همگی را مربا میکنند.
یکی دیگر از چالش‌های جامعه مریض عربستان یعنی به معنای واقعی مریض ، چه از نظر آمار بالای بیماری کرونا و آمار باور نکردنی ایدز ، بیماری جنون پنهان ، بیماری‌های رگ و قلب و فراموشی و نسیان و سرطان و دیگر امراض جسمانی و بدنی ، و چه از نظر امراض روحی و روانی که دچار انواع و اقسام مریضی‌های باور نکردنی است ، مطلب لواط است که باز یکی از ویژگی‌های عادی فرهنگ عربستانی محسوب میشود ، و حتی با هشدار‌های جهانی نیز عربستانی‌ها از این عادت و سنت و فرهنگ کثیف‌شان دست بردار نیستند. در ویدئو کلیپ زیر ، از نظر یکی از کارشناسان آگاهی مییابد که دقیقا به همین مطلب تاکید دارد.



هیچ نظری موجود نیست: