۳.۱.۹۴

خودی و غیر خودی ندارد، هر کس از امپراطوری پارس‌ها که ده‌ها قرن بر دنیا حکومت می‌کرده است، سخن بگوید، مجازات میشود ! مجازات آخوندی که یکبار از امپراطوری ایرانی‌ سخن گفت توسط آخوند‌های وارداتی ترک و عرب.


امپراطوری پارس‌ها که تا پیش از اشغال کشور توسط ‌اروپایی‌ها بخصوص انگلیس و فرانسه تحت نام قاجار، ده‌ها قرن بر دنیا حکومت میکرد ، یک واقعیت تاریخی‌ است، و در کتاب تاریخ ملت‌ها ی دنیا نوشته شده، و آثار باستانی بجا مانده از این امپراتوری ، که آثار آن را میتوان از داخل چین ،تمامی قارهِ آسیا، تا کل قاره آفریقا مشاهده نمود، شواهد زنده آن است، هر چند امروزه بشدت در شرف خراب کردن آن هستند، ولی‌ مدارک، عکس‌ها ، نقشه‌ها و مدارک تهیه شده از آنها در تمامی‌ دنیا ثبت شده است. هر چقدر هم جعلیاتی که در کتب تاریخی‌ که انگلیس‌ها و کلا ‌اروپایی‌های وحشی، بی‌ بته و حقیر و عقده‌ای که همگی‌ کولهباری از نکبت، مریضی، توحش و هیولا صفتی بر دوش میکشند، به خورد ایرانی‌‌ها دادند، و همه چیز را واژگون نوشتند، تا نفس میهندستی ایرانی‌ را که لرزه به اندام دنیا افکنده از ایرانی‌‌ها بگیرند، و دزدی‌هایی‌ که از ایرانی‌‌ها کردن را بپوشانند، ولی‌ واقعیت این است که تا ۳۰۰ سال پیش وسعت جغرافیایی ایران از مرز‌های چین شروع و تا بلغارستان در طول و از مرز‌های روس سپید تا تمامی شبه جزیره عربستان در عرض را در بر میگرفت. و تمام این منطقه بزرگ جغرافیایی تحت نام امپراطوری پارس‌ها ادارهٔ میشد. این واقعیت تاریخی‌ انکار ناپذیر است، و ماندنی است هر چند یک گله آخوند ترک و عرب ضّد ایرانی‌ بالا پایین بپرند و خودشان را پاره پاره کنند.


آخوند علی یونسی، دستیار ویژه رئیس جمهور کثیف اسلامی، بجرم نام بردن "امپراطوری ایرانی‌" و ذکر گوشه‌ای از تاریخ، به اظهارات خلاف امنیت ملی متهم شد!



قابل توجه پفیوز‌های خائن و خودفروشی که تحت نام ایران و ایرانی‌، با افتخار از شرکت در فتنه ۵۷ سخن گفته و جمهوری کثیف اسلامی را حکومت خودی نامیده و حمایت میکنند! و هر ماه شکم بچه‌های خود را با پولی‌ که از خودفروشی و بیغیرتی و پوشاندن جنایت بدست میاو‌رند پر کرده و خبر ندارند که با اینجور پول‌ها تنها میتوان، جانی پرورش داد و یا جوان ناکام!!

به نوشته خبرگزاری پلستینی سپاه پاسدار کون آخوند و تروریست‌های فلسطینی، موسوم به تنسیم ، دادستان ویژه روحانیت!( جنایت ) تهران روز چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه گفت آخوند علی یونسی، دستیار ویژه رئیس جمهور به اتهام «اظهارات خلاف امنیت ملی» به دادگاه احضار و پس از تفهیم اتهام برای او قرار تامین صادر شده است!!!
آخوند کثیف محمد موحد، دادستان ویژه روحانیت در گفتگو با خبرگزاری تنسیم گفته است در پی اظهارات اخیر آخوند یونسی که در روزنامه‌ها و رسانه‌ها پخش شد، و گفته بود که عراق و سوریه و ترکیه و غیر و غیر جز امپراطوری ایرانی‌ بوده‌اند، دادستان عمومی تهران و مراجع امنیتی از او شکایت کرده اند و به همین دلیل آخوند یونسی به دادسرای ویژه روحانیت روز ۲۶ اسفند ماه احضار شد.


آخوند کثیف اجنبی، موحد با اشاره به اینکه تحقیقات لازم انجام و اظهارات یونسی شنیده شده، گفت قرار تامین برای دستیار ویژه رئیس جمهور صادر شده است!! ( رئیس جمهوری که هیچ کاره است و حرفش کیلو دوزار تو حراجی خریدار ندارد !!) با این حال دادستان ویژه آخوند‌های جانی تهران گفت: «اما هنوز پرونده به دادگاه ارجاع نشده است.»



خالی‌ گذاری مسخره و وابسته به آخوند تنسیم روز ۲۶ اسفند ماه ۱۳۹۳ خورشیدی نوشت که علی یونسی، دستیار ویژه حسن روحانی در امور اقوام و اقلیت‌های دینی به دلیل اظهارات اخیرش که موجب رنجش هواداران و دوستداران انقلاب اسلامی!! (منظور از هواداران فتنه ۵۷، بیگانگان ترک و عرب و یا همان دزدان بیت‌المال و قاتلین ایرانی‌‌ها است ) در منطقه شده به دادگاه احضار شده است.
علی یونسی در اسفند ماه دو بار صحبت‌های کرد که باعث واکنش تند اصول گرایان و مقامات قضایی ایران شد و در نهایت به دادگاه احضار و تفهیم اتهام شد. تاکنون حسن روحانی هیچ واکنشی نسبت به اعتراضات به دستیارش نشان نداده است. ( سرعت لود کردن حسن هنوز با سیستم مودم ۱۲۸ کیلو بایت عمل می‌کند و هنوز حتی ای‌دی‌اس‌ال کم سرعت هم نیست !)
دستیار حسن روحانی، روز ۱۷ اسفند ماه در همایش «ایران: نام، مردم، سرزمین» درباره سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی گفته بود: «جغرافیای ایران و عراق غیرقابل تجزیه است و فرهنگ ما غیرقابل تفکیک است. پس ما یا باید با هم بجنگیم و یا یکی شویم.» یونسی همچنین گفته بود: «در حال حاضر عراق نه فقط حوزه تمدنی ما است بلکه هویت، فرهنگ، مرکز و پایتخت ماست.»
اگرچه علی یونسی پس از اعتراضات فراوان به حرف‌هایش دو روز بعد در تاریخ ۱۹ اسفند ماه گفت بخشی از اظهارات او تحریف شده و او دقیقا چنین صحبت‌های نکرده است. با این حال ۲۱ نماینده نوکر اجنبی طویله اسلامی در تاریخ ۲۳ اسفند ماه طی تذکری به حسن روحانی خواستند تا دستیارش را برکنار کند.
این نمایندگان در بخشی از تذکر نامه‌ای با عنوان «عزل یونسی دستیار ریاست جمهور به علت مواضع ناشایسته!!! ایشان و تهدید امنیت ملی!!! امنیت ملی‌ ترکیه و عربستان منظور نظر این پفیوز هاست » نوشتند: «با توجه به روحیه تذکر ناپذیر آخوند یونسی و اصرار ایشان بر ادامه این مواضع ناپسند و حساسیت سیاست‌های داخلی و خارجی ناشی از مواضع مسولان جمهوری کیسف اسلامی از شما می خواهند آخوند یونسی را از این جایگاه عزل نمایید.»
غلامحسین محسنی اژه ای، یک جانی بالفطره و قاتل مادر زاد و فاسد بی‌شرم که سخنگوی قوه قضاییه آخوندی جانی قاتل ایرانی‌ است در واکنش به صحبت‌های علی یونسی در تاریخ ۱۱ اسفند ماه گفت: «این که یک مقام رسمی بخواهد حرف بدون ارائه اسناد و مدارک !!! آن هم به مرجع ذی صلاح اعلام نکند، خلاف است و در برخی موارد قابل تعقیب و پیگیری قضایی است.»
وقتی‌ آخوند دزد، تئوریست و ضّد ایرانی‌، اهل فلسطین مهدی تأیب در کمال وقاحت می‌گوید که اگر قرار باشد بین خوزستان و سوریه یکی‌ را انتخاب کنیم ما سوریه را برمیگزینیم، آخوند‌های ضّد ایرانی‌، او را تشویق هم میکنند، و اینجا که یه آخوند از پیوستن فرهنگی‌ عراق که خاک ایران بوده، سخن می‌گوید، میشود ضّد امنیت ملی‌!!!! مرگ با آخوند، چه داخلی‌ چه خارجی‌، مرگ بر دشمنان ترک و عرب و ‌اروپای ایران.

هیچ نظری موجود نیست: