۱۰.۱.۹۴

حکومتِ ایرانی‌ نیست که جلو سفر این ترک خر را به ایران بگیرد!


رجب طیب عردوغان، دیکتاتور ترکیه و رهبر گروه تروریستی داعش و قاتل زنان و کودکان کرد و دشمن درجه یک شیعیان، هر بار پیش از سفر سالیانه به ایران، اول سر و تن‌ آخوند‌های منگول را شستشو داده و آنان را به بدترین اتهامات متهم می‌کند و سپس با وقاحت راهی‌ ایران میشود.... آخوند منگول هم همه را خام میخورد.

معلوم نیست چرا این مرتیکه تروریست سالی‌ دو بار به ایران سفر می‌کند!!! و در واقع این ترک جنایتکار میداند که کشور ایران دست یک مشت ترک خر منگول و خائن به ایران است و هر جا نگاه میکنی‌ ، میبینی‌ یک مشت خائن به ایران و ایرانی‌ یا شهردارند، یا فرماندارند یا وزیرند یا وکیل!! وزارت اطلاعات در کنترل‌شان است، رادیو تلویزیون در دستشان است، روزنامه‌ها در اختیارشان است، تمامی پست‌های دولتی و خصوصی از آن آنهاست، به همین دلیل هم ، این مرتیکه ترک خر وامانده تروریست، از همه جا رانده مانده دزد، هر غلطی که دلش بخواهد می‌کند و هر چه بخواهد از دهان کثیفش بیرون میریزد.

و اینبار آخوند نوکر انگلیس، برای اینکه آبروریزی این ترک خر را بپوشاند، کاردار ترکیه را صدا کرده و با لبه غنچهٔ شکایت کرده که آخه چرا؟؟ ولی‌ از آنطرف بسرعت اضافه کرده که سفر رئیس تروریست‌ها به ایران مطابق همه ساله انجام می‌پذیرد!!!

رادیو فرداً می‌نویسد:
به گفته یکی‌ از خائنین به ایران به نام کثیف، حسن قشقاوی، معاون وزیر امور خارجه جمهوری کثیف اسلامی ،‌ تغییری در برنامه سفر رجب طیب عردوغان دیکتاتور ترکیه به تهران به وجود نیامده است!!!


به گزارش ایرنا، حسن قشقاوی، معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان خارج از کشور وزیر امور خارجه، روز یکشنبه ۹ فروردین در حاشیه یک مراسم، درباره سفر عردوغان ترک رهبر داعش ، به تهران گفت: «طبق اطلاعاتی که داریم برنامه سفر وی تغییری نیافته است و به نظرم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به صورت شایسته!!! اظهارات عردوغان را پاسخ داده و هرحرفی را می‌توان به طور مناسب!!! جواب داد.(خاک تو اون سر بی‌‌غیرت پفیوزت!!!)


دیکتاتور ترکیه که قرار است حدود یک هفته دیگر به تهران سفر کند، روز پنج‌شنبه ۶ فروردین، ایران را به «تلاش برای تسلط بر خاورمیانه» متهم کرد و گفت که «اقدامات جمهوری آخوندی ، آنکارا، عربستان و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس را به ستوه آورده است. ( اینها را کسی‌ گفته که سه کشور سوریه، عرق و لیبی‌ را به نابودی کشانده و آنجا را چپاول کرده و ویران ساخته و کرد‌ها را نسل‌کشی کرده و هنوز هم در حال نسل‌کشی کرد‌ها است)

پس از این اظهارات، برخی از آخوند‌ها ،‌ ضمن انتقاد از صحبت‌های دیکتاتور ترکیه، خواستار لغو سفر این ترک خر به تهران شدند.
در همین رابطه،‌ اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی طویله اسلامی ، روز یکشنبه ۹ فروردین،‌ در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس،‌ اعلام کرد که باید سفر عردوغان به ایران لغو شود تا او «متوجه شود اگر حرف بی‌ربطی بزند با آن برخورد خواهد شد.»
کوثری درباره این‌که آیا وزارت خارجه چنین کاری را انجام خواهد داد یا خیر، گفت: «اگر وزارتخانه،‌ این کار را نکند ما از آن‌ها می‌خواهیم که این کار را انجام دهند و مجلس در هفته آینده و پس از بازگشایی، حتما این مسئله را پیگیری خواهد کرد.»
 

 پس از شکر خوری دیکتاتور ترکیه،‌ سخنگوی وزارت‌ امور خارجه جمهوری کثیف آخوندی اسلامی ،‌ با دعوت!! از کاردار سفارت ترکیه به این وزارت‌خانه، خواستار «پاسخ روشن و قانع کننده» در این خصوص شد!!!
مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری کثیف اسلامی ، ‌روز یکشنبه ۹ فروردین،‌ در خصوص خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعتراض رسمی ایران به ترکیه، اعلام کرد:‌ «در پی اظهارات دیکتاتور ترکیه، کاردار این کشور در غیاب سفیر به وزارت امور خارجه فراخوانده شد.»

هیچ نظری موجود نیست: