۶.۱.۹۴

عربستان به دستور ‌اروپایی‌ها به یمن حمله نظامی کرده و جنگ با این کشور را آغاز کرد......!!!! یمن میدان جنگ خونین بین اروپا و آمریکا!


پس از نابودی سرزمین و کشور‌های زیبای افغانستان، سوریه و عراق بدست غربی‌های وحشی و چپاولگر، اینک نوبت از بین بردن کشور و تاریخ یمن باستانی و تاریخی است که آثار امپراتوران ساسانی در آنجا به وفور یافت میشود. نوبت چپاول ثروت‌ها و موزه‌ها و آثار باستانی این سرزمین زیبا فرا رسیده است. که توسط تجاوز و حمله نیروی هوایی و تروریست‌های شیطانی ارتش ناتو قرار گیرد، و این تجاوز طبق معمول در زیر پرچم کشور‌های جعلی و دست سازی مانند عربستان و حاشیه نشینان خلیج پارس که از ایران جدا شده و اینک با مساحتی کمتر از یک شهر ایران، لقب کشور گرفتند! صورت گیرد تا دامن ننگین و آلوده ‌اروپایی‌ها را که دیگر جایی‌ برای یک لکه و رسوایی بیشتر ندارد، پنهان بماند.


در راستای چپاول کشور‌ها و ملت‌ها توسط غرب و رقابت شدید بین آمریکا و متحدانش از یک سؤ و ‌اروپایی‌ها و نوکرانش از سوی دیگر که منجر به نابودی کامل سه کشور افغانستان، سوریه و عراق گشته است، اینک کشور زیبا و تاریخی‌ یمن است که مورد حمله وحشیانه ‌اروپایی‌ها زیر پرچم عربستان و خلیفه نشین‌های حاشیه خلیج پارس، اردن و دیگر نوکر‌های مفلوک و پفیوز قرار می‌گیرد.
طبق سناریو هزار بار تکرار شده، ابتدا دو گروه که از نظر مذهبی‌، نژادی و یا فرهنگی‌ با یکدگر تفاوت داشته ولی‌ صد‌ها سال در آرامش و صلح و برادری در کنار هم و در یک سرزمین می‌‌زیسته‌اند، را تحریک کرده و با ایجاد نفرت و دشمنی دروغین و ساختگی این دو گروه را مقابل هم قرار میدهند، سپس آنان را بطور مساوی با سلاح‌های ساخت کارخانجات غربی مسلح ساخته، یک عده ابلیس غربی رهبری یک گروه و تعدادی وحشی غربی دیگر رهبری گروه مقابل را بعهده گرفته و میشود، سوریه، عراق ، نیجریه، سومالی، بالکان، ویتنام، کره، یمن و و و.
کشور‌های نوکر هم به فراخور حال خود و اینکه جاه‌طلبی آنان تا چه حد است، در پشت یکی‌ از این دو گروه قرار میگیرند، و در انتها جنگ مغلوبه شده و سالها طول می‌کشد، و این وسط این کودکان، زنان و مردم از همه جا بیخبر، بیگناه و درمانده هستند که یا کشته شده و یا آواره‌ و اسیر می‌شوند.



- سایت یمن پرس اعلام کرد که ۱۰۰ جنگنده عربستانی ( ‌اروپایی ) در تجاوز شب گذشته (چهارشنبه) به یمن مشارکت داشت !! ۱۰۰ جنگنده و بمب افکن!!!۱۰۰ جنگنده!!! آنوقت به صدام نسبت ساخت سلاح‌های کشتار جمعی را می‌زدند!! ۱۰۰ جنگنده با تن‌‌ها بمب و مواد سوزانده، تخریب کننده و مرگبار برای یک کشور که هیچ جرمی‌ را مرتکب نشده، و این صد جنگنده ساخت کیست و توسط چه کسانی‌ هدایت شده و از کجا در اختیار عربستان قرار داده شده است؟؟؟
به گزارش پایگاه خبری العالم، جنگنده‌های ارتش رژیم سعودی ( خلبانان انگلیسی‌ و فرانسوی ) با مشارکت ۱۰ نوکر از جمله پنج نوکر حاشیه نشین شورای همکاری خلیج پارس (به استثنای عمان) از نیمه شب چهارشنبه حملات خود به مناطق مختلف یمن بویژه شهر صنعا را آغاز کردند که در جریان آن تاکنون دهها تن‌ مردم غیر نظامی و بیگناه، کشته و شمار زیادی زخمی شده اند.
سایت یمن پرس اعلام کرد که در این تجاوز همچنین ۳۰ جنگنده اماراتی، ۱۵ جنگنده کویتی، ۶ جنگنده مغربی، به همراه کشتی‌های جنگی کشورهای مصر و پاکستان مشارکت داشتند. ( همه جا‌هایی‌ که انگلیس‌ها چنگال اهریمنی خود را در آنجا فرو کرده‌اند )



به نوشته این سایت، عربستان همچنین اعلام کرده که ۱۵۰ هزار نیروی نظامی عربستانی (هوایی، دریایی و لجستیکی) در این تجاوز مشارکت داشته اند.
کشورهای اردن و سودان نیز اعلام کرده بودند که به ترتیب ۶ و ۳ فروند جنگنده برای ادامه تجاوز عربستان به یمن در اختیار رژیم سعودی قرار می دهند.
خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: در حملات ارتش اهریمنی ‌اروپای‌ها تحت عنوان ارتش رژیم سعودی مناطق مسکونی شمال شهر صنعا هدف قرار گرفت.
در حملات هوایی رژیم سعودی همچنین فرودگاه بین المللی صنعا، پايگاه هوایی الدليمی، پادگان نيروهای ويژه در پايتخت يمن و پايگاه هوایی العند در استان لحج در جنوب این کشور هدف قرار گرفت.
در این حملات، ده‌ها زن و کودک کشته شدند.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری دولتی عربستان اعلام کرد: کشورهای اردن، سودان، مغرب، مصر و پاکستان برای مشارکت در عملیات (تجاوز) به یمن تحت عنوان "عاصفه الحزم" (طوفان سهمگین) ابراز تمایل کرده اند.
این کشورها به خلیفه نشین‌های حاشیه نشین خلیج پارس (عربستان، بحرین، امارات، کویت و قطر) که برای مشارکت در تجاوز نظامی به یمن متعهد شدند، افزوده می شوند.



منابع یمنی گفتند که از پرسنل پزشکی در شهر صنعا خواسته شده است تا برای درمان مجروحان به سرعت در بیمارستانها حضور یابند.
و به علت خطرات موجود؛ مدارس تعطیل شده است.
پادشاهی عمان تنها کشور در شورای همکاری خلیج پارس است که در تجاوز عربستان به یمن مشارکت نکرده است.
خبرنگار شبکه خبری العالم صبح امروز پنجشنبه از سرنگونی دو فروند جنگنده ارتش ‌اروپایی‌ها با پرچم ننگین سعودی بر فراز شهر صنعا پایتخت یمن خبر داد.




به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم از صنعا، واحد پدافند هوایی ارتش یمن توانست دو فروند هواپیمای متجاوز ارتش رژیم سعودی را بر فراز صنعا سرنگون کند.
وی به نقل از پایگاه وزارت دفاع یمن افزود: واحدهای پدافند هوایی ارتش یمن به مقابله با چند حمله هوایی ارتش رژیم سعودی به پایگاه هوایی الدیلمی در شهر صنعا پرداختند.
ارتش و خلبانان ‌اروپایی زیر پرچم رژیم سعودی از نیمه شب چهارشنبه تجاوز هوایی خود علیه یمن را آغاز کرده اند.




و از زمانی‌ که فتنه ۵۷ در ایران براه افتاد و باعث نابودی سرزمین و مردم ایران گشت که امروز دیگر آنرا نمیتوان یک کشور نامید بلکه زندان بزرگی‌ است برای زنان و مردان و کودکان ایرانی‌ که هستی‌ و هویت و طبیعت انسانی‌ آنان را از ایشان گرفته و آنان را تبدیل به مشتی زامبی و پریشان حال ، درمانده ساخته تا جایی‌ که بیزاری از زیستن، آه‌ کشیدن و داغ داشتن کوچکترین و کمترین مشخصه مشترک همگی‌ آنهاست ، و کار به جایی‌ کشیده که میتوان با آمار و اسناد ثابت کرد که قوانین ضّد بشری و ضّد انسانی‌ که در نظام کثیف جمهوری اسلامی بر ایرانی‌‌ها اعمال میگردد، در هیچ زندان مخوفی در دنیا اعمال نمیگردد، و فقر فرهنگی‌ و مالی‌ و عقب ماندگی که این اراذل و اوباش بر مردم تحمیل کرده‌اند، تعجب هر بیننده بیطرفی را عمیقا برمی‌انگیزد. و جرم‌های سنگین این ملت که مجازات مرگ را بهمراه دارد، ایرانی‌ بودن، هنرمند بودن، نخبه بودن، قهرمان بودن، دانشمند بودن است و این ملت را به چنین جرم‌هایی‌ راهی‌ زندان‌ها ساخته اند و یا در روز روشن و در جلو چشم همگان کشته و اعدام میکنند . و تکرار اعدام جوانان و نسل‌های این کشور پس از ۳۶ سال، بطور مرتب و روزانه، کار را بجایی رسانده که این جنایت تبدیل به امری عادی مانند روزنامه خوانی روزانه تبدیل گشته است. مرگ بر انگلیس و فرانسه که صد‌ها سال است با نوشیدن خون این ملت به موجودیت مشمئز کننده و حقیر خود ادامه داده و عقده‌های روانی‌ خود را تسکین میدهند.
به هر حال از زمانی‌ که ایران دست انگلیس و فرانسه افتاد، فقر و نابودی و اعدام و شلاق و سنگسار و ویرانی و چپاولی که توسط خاندان پهلوی از این سرزمین زدوده شده بود مجددا به ایران بازگشت. و سرزمین زیبای ایران شد، مرکز عملیات و به اجرا درآوردن هر طرح اهریمنی و خواب کثیفی که ‌اروپایی‌ها برای منطقه دیده بودند. و امروز پس از ۳۶ سال و پس از هم پاچیدگی کامل افغانستان، سوریه و عراق، نوبت یمن است که به ویرانه تبدیل گردد. به همین دلیل هم شب گذشته ‌اروپایی‌های وحشی که با تروریست‌های زمینی‌ خود حریف ملت یمن نمیشدند، زیر پرچم عربستان و دیگر نوکران تیپا خورده خود ، گستاخانه و بیشرمانه و زیر پا گذاشتن همه قوانین مسخره جهانی‌ و حقوق بشری، این کشور زیبا را بمباران ساختند و ده‌ها هزار انسان بیگناه را کشته و زخمی ساختند!!

هیچ نظری موجود نیست: