۲۳.۱۲.۹۳

تنها در یک کشور اشغال شده است که مالش را میبرند، آبرویش را میریزند، منابع طبیعی و تاریخیش را چپاول کرده و تخریب میکنند و از همه مهمتر برای جان مردم و ملت تحت ستم و اشغال شده هم ارزشی قائل نیستند!



در حالی‌ که ژاپن برای جلوگیری از تکرار فاجعه سونامی چهار سال پیش دیوارهای بتونی عظیم در سواحل این کشوربنا می کند در ایران، آخوند‌های دزد، فاسد و ضّد ایرانی‌، منتظر طوفان شن دیگری در خوزستان هستند تا دوباره سفری به آنجا کرده و آخوند حسن با یک تویت در تویتر با آنان همنفس شود!

و همگی‌ دست به دعا شویم که باران ببرد و هوا را از غبار کشنده پاک سازد و به جبران این کار شگفت انگیز به ماموران کثیف انگلیس در ایران جایزه محیط زیست داده شود و به ریش و گیس ایرانی‌ بخندند. هر چند ایرانی‌ بعد از اشغال ایران توسط انگلیس‌ها و به دست ترک‌های خر قاجار از میان رفت و آنچه که اندر میان پدید آمده نه دهقان نه پارس و نه تازی است و همه سخنهایش به کردار بازی است!

ژاپنی‌ها دیوارهای ضخیمی به ارتفاع ۱۵.۵ متر (به اندازه ارتفاع ساختمانی پنج طبقه) و در مجموع حدود ۳۸۰ کیلومتر طول خواهند ساخت تا سواحل شمالی ژاپن را از گزند امواج سرکش به هنگام سونامی محافظت کنند. و این در حالی‌ است که ژاپن یک هزارم منابع معدنی و ثروت ایران را هم ندارد. 

مرگ بر انگلیس، و پادو‌های آخوند، ترک و عربش.

هیچ نظری موجود نیست: