۸.۱.۹۴

دو قانون در مجلس کتککاری ترکیه تصویب شد که روی جمهوری اسلامی آخوندی عقب مانده را سپید کرد! پوزه بند ترک‌ها محکمتر میشود.


بر اساس دو مصوبه مجلس کتککاری و توحش در ترکیه
پلیس فاشیست ترکیه از این پس میتواند بطور قانونی هر تظاهر کننده‌ای را در خیابان با تیر بزند و او را قانوناً بکشد، و این کشتار دیگر فقط شامل کرد‌ها نمیشود، بلکه شهروندان ترک را هم در بر می‌گیرد. و بر طبق قانون تصویب شده دوم، هر ننه قمری که رئیس باشد تصمیم می‌گیرد که چه سایت‌هایی‌ در اینترنت باید فیلتر شود، و مردم چی‌ ببینند و چی‌ نبینند. تا چشم ترک‌ها هم کور که دیگه سرشان را مثل یابو نندازند زیر و هر چه عردوغان می‌گوید ، گردن تکان بداند!

مجلس توحش ترکی‌ در ترکیه پس از کتککاری مفصل و راهی‌ کردن چند فقره ترک به بیمارستان، قانونی را تصویب کرد که به پلیس اجازه می‌دهد علیه شرکت کنندگان در تظاهرات، از سلاح گرم استفاده کند. حتی اگر از سوی مخالفان پلیس خطری را احساس نکند!! قانون قانون ترکیست!


این اقدام مجلس ترکی‌ ، انتقاد گسترده احزاب اپوزیسیون!! را هم در پی داشت که معتقدند حزب فاشیست “عدالت و توسعه” از قدرت سوء استفاده می کند. این قانون ترکی‌ برای اکثریت جمعیت که کرد‌ها هستند از ابتدا به اجرا درمیامد و پلیس داعشی و قاتل و جنایتکار ترکیه به راحتی‌ به نسل‌کشی کرد‌ها ادامه داده و کودک و زن و پیر و جوان کور هم از این قانون مستثنی نبوده و نیستند، ترک همه را هدف تیر قرار داده و میکشد.


مخالفان می گویند نسخه تعدیل شده پیش نویس این قانون که با رای ۱۹۹ نفر در مقابل۳۲ رای مخالف، تصویب شد، تدابیر امنیتی اصلی را حفظ کرده است!


مجلس توحش که اکثرا با کتککاری همراه است، همچنین قانون دیگری را تصویب کرده که خشم برخی گروه‌ها را برانگیخته است. این قانون به وزرا اجازه می دهد آن دسته از پایگاه‌های اینترنتی را که “عاملی برای تهدید زندگی مردم!!، به هم زدن امنیت عمومی!! یا ضربه زدن به حقوق و آزادی مردم”!!!! هستند، فیلتر کنند! یعنی‌ خاک تو اون سرت عردوغان!!



دولت ترکیه مدعی شده که اصلاحات امنیتی جدید باعث هم سطح شدن پلیس ترکیه با همتایان اروپایی‌اش می شود!!! یعنی‌ از نظر توحش به پای ‌اروپایی‌ها میرسیم و چقدر هورا ، ترکِ خر احمق. 

اما گروه‌های مدافع حقوق بشر با آن مخالفند و منتقدان نظام می گویند اصول آزادی بیان و لائیسم مندرج در قانون اساسی، از سوی حزب عدالت و توسعه که توسط “رجب طیب” تاسیس شده، در معرض خطر قرار دارد.

عردوغان به تنهایی تو دهان ملت زده و خودش رئیس جمهور انتخاب می‌کند. و می خواهد حزب عدالت و توسعه با اکثریت آرای جعلی در انتخابات ژوئن ۲۰۱۵ مجلس ترکی‌ کتککاری پیروز شود تا اجازه تعدیل قانون اساسی و ایجاد نظام کامل دیکتاتوری را پیدا کند و ملت گوسپند را با چوبی که بر سرشان میزند از این سؤ به آن سؤ بکشاند!


















هیچ نظری موجود نیست: