۷.۱.۹۴

بمبفکن‌های نیروی هوای اهریمنی اروپا زیر پرچم عربستان و ترکیه و امارات بمباران وحشیانه و غیر قانونی مردم غیر نظامی یمن را از سر گرفتند!!!


جنایتکاران ائتلاف زیر پرچم عربستان پس از چند ساعت از بمباران اولیه صنعا، پایتخت یمن ، که بامداد روز پنجشنبه صورت گرفت، دیشب مجددا حملات وحشیانه، خودسرانه، متجاوزانه و غیر قانونی خود بر علیه مردم غیر نظامی و بیگناه را از سر گرفتند و استقلال و حاکمیت قانونی یمن را نقض کردند!
عملیات جنگی یکطرفه ‌اروپایی‌ها در زیر پرچم کثیف عربستان که بر ضّد مردم غیر نظامی یمن انجام شد به این بهانه که مواضع نظامی شیعیان یمن مورد نظر است و این کار در پاسخ به درخواست عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مخلوع یمن که نوکر سرسپرده ‌اروپایی هاست صورت می‌گیرد، یکبار دیگر دست‌های آلوده و متجاوز ارتش غرب بر ضّد امنیت، آبادانی، آرامش، استقلال، و حاکمیت ملت‌های آسیای مرکزی و یا ایران بزرگ ، را به جنایتی تازه آغشته ساخته و چهره کثیف و بیرحم و اهریمنی و ضّد بشری این هیولاهای غربی روانی‌ و مجانین زنجیری را نمایان ساخت.


همچنین به گزارش رسانه‌های ایران، صبح امروز یک بمب افکن‌ سعودی به یک بازار در استان «صعده» واقع در شمال یمن، حمله وحشیانه کرد و دستکم ۱۵ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت!
شبکه تلویزیونی «المسیره» یمن از حمله صبح امروز یک بمبفکن با پرچم کثیف سعودی به یک بازار در «صعده» واقع در شمال این کشور خبر داد.
بر اساس آمار اولیه اعلام شده، در این حمله که به بازار «البقع» در استان صعده صورت گرفت، ۱۵ تن‌ کشته و ده‌ها تن‌ دیگر زخمی شدند.
این در حالی است که بمب افکن‌های ساخت فرانسه و انگلیس، متعلق به چندین خلیفه نشین عربی در چارچوب ائتلافی موسوم به «طوفان سهمگین!!! ( منظور کشتار سهمگین غیر نظامیان است !! که با اجازه و به دستور غربی‌ها انجام میشود!!!)» با پرچم عربستان سعودی از بامداد روز پنجشنبه (دیروز) به یمن حمله کرده‌اند تا استعمار این کشور توسط ‌اروپایی‌ها ادامه یافته و در چنگال آنان اسیر بماند!!!


هواپیماهای ۵ خلیفه نشین خنزیر پرور عربی حاشیه نشین خلیج پارس (عربستان سعودی، امارات، قطر، کویت و بحرین) به همراه مراکش، مصر، اردن و سودان در این حمله شرکت دارند. 




























هیچ نظری موجود نیست: