۱۱.۱.۹۴

در یک حمله وحشیانه هوایی به اردوگاه پناهندگان در یمن، ده‌ها تن‌ کشته و صد‌ها تن‌ دیگر زخمی شدند!


حمله بمب افکن‌های مرگ آفرین جنایتکاران جنگی غربی زیر پرچم عرب هیچکاره، به اردوگاه آوارگان مرزوک در شمال یمن بیش از ۴۰ کشته و صد‌ها تن‌ زخمی به جا گذاشت!! این مطلب را جوئل میلمان، سخنگوی سازمان بین المللی کمک به آوراگان اعلام کرده است.


در این جنایت جدید که قربانیان آن بیشتر زنان و کودکان آوره از خانه و کاشانه خود هستند، رودی از خون جاری گشت که تصاویر دلخراش و جانگداز آن که وجدان هر بشری را تا دم مرگ معذب می‌کند، بسرعت از رسانه‌های دنیا که تحت کنترل جانیان غربی است پاک گشت و چنین جنایتی که اگر در هر کدام از شهر‌های بی‌روح و پر از مجانین غربی رخ داده بود ، اینک شاهد به آتش کشیدن کّل کره زمین بودیم، پنهان ماند!

در پی‌ حمله وحشیانه جت‌های جنگنده غربی که مجهز به پیشرفته‌ترین رادار‌ها و موشک‌های مرگ آفرین هستند، به یک اردوگاه فقیرانه آوارگان که در زیر چادر‌های کهنه و پوسیده در بدترین و غیر انسانیترین شرایط روزگار می‌گذراند، تعداد زیادی از زنان و کودکان این اردوگاه کشته شدند، و به این ترتیب لکه ننگ دیگری بر پیشانی جلّادان غربی و نوکران خودفرش آنان نشانده شد!


همچنین به گزارش روزنامه مصری "الفجر" ، پیاده شدن نیروهای زمینی اهریمنی موسوم به ائتلاف کشور‌های غربی - عربی در بندر عدن آغاز شد. این رویداد پس از حملات هوایی غیر قانونی و خودسرانه و گسترده اتحادیه اروپا به کمک اعراب به یمن صورت گرفته است.


روز ۳۰مارس کشتی‌های نظامی جنایتکاران ائتلاف برای اولین بار در عملیات جنگی شرکت کرده و سواحل عدن را مورد حمله وحشیانه آتشبار‌های خود قرار دادند. یعنی‌ خاک بر سر سازمان ملل متحد و شورای امنیت آن ، یعنی‌ گل بگیرند درِ هر دو اینها را!











هیچ نظری موجود نیست: