۱۲.۱۲.۹۳

اختراع تازه و خوراکی احمق‌ها برای از بین بردن کبد، کلیه و دیگر ارگان‌های داخلی‌ بدن!!


به تازگی دانشمندان مواد خوراکی در غرب که همه هم و غمشان پول است، در رستوران‌های فست فود "کی اف سی" در انگلیس ، قهوه در فنجان و لیوان هایی ریخته می شود که قابل خوردن هستند.

به گزارش صدای روسیه که بیشتر صدای ترکیه تا روسیه، و وابسته به امپراتوری رسانه‌ای اروپا است:

پرتال خبر"The Daily Mirror " با انتشار این خبر می نویسد که این لیوان‌ها از نوع خاصی بیسکویت هستند که اطراف آن کاغذهای شکری خوراکی و سپس نوعی شکلات سفید و مقاوم در برابر گرما پوشیده شده است. نشان کی اف سی نیز درست بر روی آخرین لایه یعنی شکلات چاپ می شود.

جالب است بدانید که این فنجان در ابتدا بسیار سفت و سخت بوده و نمی توان براحتی آن را گاز زد. ولی با ریختن قهوه در آن، به آرامی نرم شده و قابل خوردن می شود. به نوشته ی پرتال خبری "لنتا.روی " این ابتکار نوین حاصل فعالیت مشترک با کمپانی "تاه رابین کاللکتیو " است که در زمینه ی اختراع ظروف آزمایشی فعالیت دارد.

آقای "برندلی رایت" رئیس این کمپانی می گوید که فنجان‌های جدید با اسانس‌های طبیعی ساخته می شوند و کاملا قابل خوردن هستند.

وی در ادامه افزود:
"این فنجان‌ها از رایحه‌های خوشایند محیط اطراف همچون عطر گل‌های وحشی، چمن وعلف تازه بریده شده و همچنین، رایحه کرم ضد آفتاب نارگیل اشباع شده اند."

وی بر این باور است که دقیقا همین رایحه ها، روزهای گرم آفتابی و تعطیلات تابستان را به یاد انسان می آورد. به به!!


پس از رسوایی مواد خوراکی مک دونالد که مشخص شد مواد تشکیل دهنده آن کاملا مصنوعی و آزمایشگاهی و احتمالا از آخرین فضولات تصویه نفت خام ایران بدست میاید، و آنچنان در مقابل فساد و باکتری‌ها مقاوم است که اگر سالها یک همبرگر مک دونالد را در گوشه‌ای بگذاری به هیچ وجه باکتری در آن راه نیافته و کپک نمیزند! و آنچنان پدری از ارگان‌های داخلی‌ آدمی‌ در می‌آورد که که در هیچ آینده‌ای جبران پذیر نیست، اینک لیوانی ساخته شده که میتوان آنرا خورد!! ایده این کار که از لیوان‌های بستنی قیفی ایرانی‌ گرفته شده است، با کمک مواد شیمیایی و همراهی اسانس‌های تهیه شده در ماشین‌های صنعتی، میروند تا از این به بعد عامل دیگری برای مرگ خاموش و بی‌سر صدای آدم‌ها باشند!

هیچ نظری موجود نیست: