۴.۱.۹۴

پایتخت‌هایی‌ که فواحش آنرا ساخته و نگاهبانش هستند


پس از انگلیس و فرانسه که بعد از جنگ جهانی‌ دوم توسط فواحش ساخته و ادارهٔ شده است و تا به امروز که همچنان حکایت باقیست، و هر جا که انگلیس میخواهد دست درازی کند اول یک زن انگلیسی‌ به ریش حاکم آنجا می‌بندند ( از دانمارک‌ گرفته تا سوریه، اردن، عربستان و دیگر سرزمین‌ها ) و پس از اینکه این رمز موفقیت را انگلیس‌ها به نوکر و غلام حلقه بگوش خود یعنی‌ ترکیه آموختند، و فواحش ترکیه با سفر به خلیفه نشینان حاشیه خلیج پارس و کشور‌های عربی‌ و آذربایجان ایران و آذربایجان جدا شده از ایران، و تن‌ فروشی و فحشا، ثروت‌ها را به طرف آنکارا و استانبول سرازیر کردند و آنجا را توسط فحشا از گرسنگی و ویرانی نجات بخشیدند، ( یکی‌ از دلایلی که مردان! ترک مرتبا در حال کشتن، و یا شکنجه یکی‌ از زنان ترک هستند و ترکیه را به عنوان قبرستان زنان در دنیا مشهور گردانیدند، همین سیاست به فحشا کشاندن زنان ترک توسط دولت جاکش منش و جنایتکار ترکیه است)، اینک تخمِ فساد انگلیس و ترکیه، یعنی‌ تروریست‌های خونخوار و روانی‌ ترک داعشی، با استفاده از همین فرمول، یعنی‌ زنان فاحشه انگلیسی‌ و فرانسوی، سعی‌ در پیشروی و توسعه به سبک ترکیه دارند!


به نوشته خبرگزاری ها، و سایت کردستان، موصل توسط زنان فاحشه انگلسی‌، ترک و فرانسوی ادارهٔ میگردد!! این زنان که با سؤ استفاده از تحجر اسلامی که به ملت‌ها تحمیل کردند، یعنی‌ با کشیدن برقه به صورت و بسر کردن چادر عربی‌، هویت خود را از انظار مخفی‌ میدارند، با گشودن دهن، لهجه مسخره انگلیسی، فرانسوی و ترکی‌ آنهاست که پرده از کار این فواحش برمی‌دارد. 


یك منبع موثق از نینوا شهر اشغال شده عراق توسط ارتش ترکیه تحت عنوان تروریست‌های داعش اظهار داشت كە بعد از عقب نشینی تروریست‌های داعش از این شهر، زنان فاحشه خارجی‌ در سطح شهر پراكندە شده‌اند و این شهر را ادارهٔ میکنند!

طبق اخبار رسیدە و بدون اینكە دلیلش معلوم شود، تروریست‌های ترک داعشی از خیابان و محلەهای شهر موسل عقب نشینی نمودەاند و این زنان غربی پیوسته به آنان هستند که در سطح شهر پراکنده و شهر را در دست دارند.


از تابستان گذشتە كە تروریست‌های داعش كنترل اوضاع موصل و دیالە و صلاح الدین را در دست دارد این برای بار اول است که ترک‌های تروریست داعشی خود را لو داده و به سیم آخر زده و بطور آشکار از زنان فاحشه ترک بهمراه زنان انگلیسی‌ و فرانسوی در ادارهٔ شهر‌ها استفاده میکنند.
منبع: وردنا

هیچ نظری موجود نیست: