۱۲.۱۱.۹۳

بیعت با مقوای خلیفه جدید در عربستان !


اعراب علاقه عجیبی به مقوا دارند، پیش از این هم مقوای خمینی را تو ایران ساخته بودند!

به نوشته شفقنا، در عربستان روش عجیبی از بیعت اجرا شده است که بازتاب وسیعی در رسانه‌های اجتماعی داشته است.

در این روش فردی که پشت عکس خلیفه جدید صحرای عربستان ایستاده است دست خود را از آستین تصویر خلیفه در می آورد و مردم به نشانه بیعت با خلیفه به او دست می دهند.


حداقل این چند نفری که پشت تصویر خلیفه آلزایمری ایستادند، می‌رفتند تو استخر می‌ایستادند مردم هم گله‌ای میریختند تو استخر اینجوری بیعت میکردند، هم سریعتر بود هم کف دست این سه نفر پشت مقوا خلیفه، تاول نمیزد!

هنگامی که تو قرن ۲۱ با این همه پول و کاخ و امکانات و تکنولوژی، اینها تا این حد احمقانه رفتار میکنند، ببین ۱۴۰۰ سال پیش چی‌ بودند و چه کرداری داشتند! و شاید هم همه این تاریخ جعلی که به خورد ما دادند همش داستانه و کلا اینا وجود نداشتند. مگر میشود قبایلی سابقه ۱۴۰۰ ساله داشته باشند و تا این حد بدوی و عقب مانده باشند؟ این وحشی‌ها را انگار همین ۱۰۰ سال پیش تو صحرا‌های خشک کشف کرده اند، مانند قبایلی که بتازگی در وسط جنگل‌های آمازون پیدا کرده اند. بعد هم آوردن به تاریخ و ملت ما چسباندند تا رسوایی قاجار‌ها را بپوشانند!

این وحشیها به ضرب ارقام نجومی پول نفت هم درست بشو نیستند. انوقت اینها تمدن و فرهنگ باشکوه ما را با همین حماقت‌ها که امروز هم در ایران شاهدش هستیم به نابودی کشاندند و از همه جالب تر اینجاست که اصرار دارند که این توحش را بر روی کره زمین بگسترانند و همه مردم دنیا را هم مثل خودشان وحشی کرده و به همین اندازه ابلهانه رفتار کنند!



هیچ نظری موجود نیست: