۹.۱۲.۹۳

کشور جعلی ترکیه و یا این أم الفساد منطقه دستهای تجاوز و ترور خود را تا لیبی‌ دراز کرده و در آنجا جنایت می‌کند.


نخست وزیر لیبی با اعلام قطع روابط با دولت داعشی اخوانی ترکیه ، این کشور را به تسلیح گروه مخالف در طرابلس متهم کرد.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "عبدالله الثنی" در گفتگویی تلویزیونی اظهار داشت: ترکیه در تقابل با لیبی است ، و با ارسال اسلحه برای گروه‌های تروریستی ، ضد منافع ملت لیبی گام برمی دارد.
الثنی خاطرنشان کرد: شرکتهای به ظاهر اقتصادی و در باطن سرمایگذاران ترور ترکیه باید از قراردادهای آتی در اراضی تحت کنترل دولت کنار گذاشته شوند.

پس از حمله میراژ‌های فرانسه و ارتش جنایتکار ناتو و یا این لشگر اهریمن، لیبی‌ تجزیه شده و رو به ویرانی و از هم پاشیدگی گذاشته است، و ترک‌های وحشی و چپاولگر با سواستفاده از اوضاع آشفته لیبی‌ مانند لاشخور به این کشور ریخته و مشغول جنایت، دزدی و ترور ملت لیبی‌ هستند.






دولت "الثنی" اکنون در "طبرق" در شرق لیبی مستقر شده است، و گروه "فجر لیبی" نیز از ژوئیه گذشته طرابلس را تحت کنترل درآورده و پارلمان سابق را با نمایندگان قبلی احیا کرده است.

نخست وزیر لیبی اعلام کرد که قطر و ترکیه با حمایت تسلیحاتی از گروه‌های تروریستی در طرابلس، وحدت لیبی را هدف قرار داده و مردم لیبی را به جان یکدیگر می اندازند.
"عبدالله الثنی" که به عنوان نخست وزیر لیبی، مورد تأیید جامعه بین المللی است، بدون آن که از نیروهای "فجر لیبی" نام ببرد، گفت: دولتِ من، هرگونه تعامل با ترکیه را متوقف خواهد کرد زیرا این کشور، به یک گروه رقیب لیبیایی در طرابلس، سلاح می فرستد، تا مردم لیبی را به جان یکدیگر بیندازد.

در پی سقوط معمر قذافی، رئیس جمهور اسبق لیبی، از چهار سال پیش تاکنون، دو گروه در لیبی بر سر رسیدن به قدرت درگیر جنگ هستند. یکی از آن‌ها در پایتخت لیبی مستقر است و دیگری به نخست وزیری الثنی در شرق این کشور حکومت می کند. رقبای الثنی، که خود را فجر لیبی (بامداد لیبی) می خوانند، از ماه جولای، کنترل طرابلس را به دست گرفتند و اینها همان تروریست‌های ترک داعشی اخوانی هستند،

دولت الثنی، این هفته اعلام کرد که در واکنش به حمایت ترکیه از دولت موازی در طرابلس و گروه‌های تروریستی مسلحی که در ائتلاف با دولت موازی هستند، در آینده از بستن هرگونه قراردادی با شرکت‌های سرمایگذار ترور ترک خودداری خواهد کرد.

الثنی خاطر نشان کرد: در اراضی تحت کنترل دولت من، از بسته شدن هرگونه قراردادی با شرکت‌های ترکیه‌ای جلوگیری خواهیم کرد. ترکیه، یکی از معدود کشورهای تروریست پروری است که به صورت علنی، پذیرای تروریست‌های داعشی که در طرابلس مستقرند و به نام دولت موازی از آنها نام برده میشود، شده است.

ترکیه بازوی نظامی تروری اتحادیه اروپا است و تا زمانی‌ که در جهت منافع کثیف و ضد بشری ‌اروپایی‌ها از طریق ترور و کشتار زن و کودکان بیگناه اقدام می‌کند، در مصونیت سیاسی ، اقتصادی و رسانه‌ای است. ولی‌ این تا زمانی‌ است که اهداف ‌اروپایی‌ها به نتیجه برسد، پس از آن که نوبت خود ترک‌ها شد، این قبیله راهزن و بربر که به قوم غلامان در تاریخ مشهورند، آنچنان نتیجه اعمال کثیف غیر انسانی‌ خود را خواهند دید که هیچ قومی در تاریخ ندیده است و آنچنان دلشان بخاطر از دست دادن آنچه که با جنایت بدست آورده‌اند خواهد سوخت که دل مادران کرد و ارمنی و سوری و عراقی و ایرانی‌ و لیبیایی و یونانی و قبرسی و دیگر نقاطی که این أم الفساد در آنجاها جنایت کرده، نسوخته است.

نخست وزیر لیبی همچنین، از حمایت مالی قطر از رقبای دولتش در لیبی انتقاد کرد اما به جزییات بیشتری درباره نقش قطر در این زمینه، اشاره نکرد.

هیچ نظری موجود نیست: