۱۴.۱۱.۹۳

فقط ظرف ۸ ماه اول سال ۲۰۱۴ ، مبلغ ۸ میلیارد دلار!!! از بیت مال ایرانی‌‌ها به بانک‌های ترکیه واریز شده است!


نظام کثیف آخوندی اسلامی اشغالگر ایران ، فقط ظرف ۸ ماه اول سال ۲۰۱۴ ، مبلغ ۸ میلیارد دلار!!! را به بانک‌های ترکیه واریز کرده و به دولت این کشور جعلی و سرزمین جدا شده از ایران بخشیده است. و این در حالی‌ است که به گفته سردمداران نظام کثیف اسلامی فقط ۱۱ میلیون ایرانی‌ در شرایط مافوق فقر و فلاکت در بیابان‌ها سکنی دارند!!

به گفته سایت اقتصادی بلومبرگ ظرف ۸ ماه سال ۲۰۱۴، مبلغ نجومی ۸ میلیار دلار به بانک‌های ترکیه از یک منبع کاملا ناشناس تزریق شده تا مانع از سقوط لیر ترکیه که بر اثر اقدامات احمقانه عردوغان به پایین‌ترین ارزش خود رسیده بود جلوگیری کند. به گفته این سایت سال ۲۰۱۴ به دلیل حمایت عردوغان از تروریست‌های داعش و سرکوب وحشیانه کرد‌ها در ترکیه، سرمایه گذاران خارجی‌ مبلغی نزدیک به ۳۵ میلیارد دلار را از این کشور بیرون کشیدند، و این در تاریخ یک رکورد است که نسبت به کشوری صورت میگیرد. و اگر دولت کثیف ترکی‌ عربی‌ آخوندی در ایران ، پول نفت و گاز ایران را سرازیر بانک‌های این کشور نکرده بود، ارزش لیر به زمانی‌ که به اندازه کمی‌ پایین تر از پهن ارزش داشت یعنی‌ در ۲۵ سال پیش می‌رسید.

گفته میشود که تنها ایران است که پیش از این هم مبالغ نجومی اینچنینی به ترکیه فرستاده است! و این انتقال پول به تائید سردمداران ترکیه نیز رسیده است. به اضافه فروش نفت عراق و سوریه به طور قاچاق به ‌اروپایی‌ها که توسط ترکیه صورت می‌گیرد، نیز یکی‌ دیگر از مجرا‌های انتقال پولی‌ است که منبع آن ناشناخته است.

همچنین نظام کثیف اسلامی که بدترین دشمن ایران و ایرانی‌ است و در واقع امتداد نظام قاجار‌های جنایتکار در ایران محسوب میشود، اختیار نفت و گاز ایران را به ترک‌ها داده تا جای که در دنیا ترکیه را کشور صاحب نفت میشناسند!!!

از طرف دیگر و در عوض ترک‌ها آب را بر روی ایران بسته‌اند، ولی‌ محصولات کشاورزی استان‌های آذربایجان را که منابع آبی این منطقه را تماماً مصرف می‌کند، به قیمت مفت خریده و به نام ترکیه به ۲۰ برابر قیمت به ‌اروپایی‌ها میفروشند!

نگاه داشتن ارزش پول ترکیه ، عراق، سوریه و لبنان که همهٔ هم و غم آخوند‌های ضدّ ایرانی‌ است، باعث شده تا پول ایران به پایین‌ترین ارزش خود رسیده و مردم ایران در فقر و ویرانی، مرتبا کاسه چکنم دستشان بگیرند و هر روز منت یک لیوان آب آلوده و یک تکه نان را به سرشان بزنند، و به جای اکسیژن گرد و غبار به ریه‌هایشان بفرستند. حرف هم بزنند، زندان ، شکنجه ، اعدام.

مرگ بر آخوند، مرگ بر حماقت و خریّت و بیغیرتی، و به جهنم دلخوش بودند.

هیچ نظری موجود نیست: