۱۴.۱۱.۹۳

ترک‌ها با بمب به پیشواز دیکتاتور خود رفتند.



روزنامه ترکی "زمان" از وقوع دو انفجار در مسیر کاروان ملکه رجب طیب عردوغان دیکتاتور ترکیه در محله چانکایا در آنکارا خبر داد.

به نوشته این روزنامه، حدود نیم ساعت و ۱۵ دقیقه قبل از رسیدن کاروان حامل دیکتاتور ترکیه به خیابان چانکایا دو بمب در این محله منفجر شد.

بعد از این حادثه تعداد زیادی از ماموران انتظامی و کارشناسان به محل انفجارها اعزام شدند. به گفته کارشناسان، بمب‌ها دست ساز بوده و در داخل سه بطری پلاستیکی جاسازی شده بودند که یکی از آنها منفجر نشد. کارشناسان همچنین تاکید کرده که بمب‌ها قدرت تخریبی زیادی نداشته اند.

به نوشته "زمان"، تحقیقات در باره جزئیات و اهداف این حادثه در حال انجام است. تاکنون تایید رسمی در مورد این گزارش از سوی نهادهای امنیتی یا انتظامی ترکیه دریافت نشده است.
منبع: صدای روسیه


یادآوری میشود در ضمن سفر عردوغان به سومالی ، در روز پنجشنبه ۱۸ ژانویه نیز در موگادیشو پایتخت سومالی در هتلی که اقامتگاه کاروان ترکیه بود و قرار بود عردوغان هم در آنجا اقامت کند، یک بمب منفجر شد و بیش از ۱۰ تن‌ کشته و بیشماری زخمی گشتند. بر طبق گزارش پلیس این بمب کاروان ترکی‌ و عردوغان را هدف گرفته بود. عردوغان به دستور اربابش کامرون در کشور نفت‌خیز سومالی که پیش از این توسط تروریست‌های ‌اروپایی دچار جنگ داخلی‌ و چپاول گشته و به ویرانهٔ تبدیل شده است، بساط خود را پهن کرده تا مانند لیبی‌ پس مانده‌های غربی‌ها را جمع کند!

هیچ نظری موجود نیست: