۲۳.۱۱.۹۳

سرنوشت میلیونها انسان بیگناه بازیچه دست‌های آلوده و منحرف یک مشت مرد منفعل و پیرزن مکار است.


سران کشورهای روسیه، اوکراین، فرانسه و آلمان در پایتخت بلاروس، شهر مینسک گرد هم آمده تا آخرین اتمام حجت‌ها را با یکدگر داشته باشند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، آنگلا مرکل، پترو پروشنکو و فرانسوا اولاند احمقترین رئیس جمهور دنیا از ساعت شش بعدازظهر روز چهارشنبه در پایتخت بلاروس به دنبال یافتن راه حلی دیپلماتیک برای پایان بخشیدن به جنگ داخلی که ‌اروپایی‌ها در در شرق اوکراین بوجود آوردند، هستند.

یورو نیوز می‌نویسد:

دیپلمات‌ها اظهار امیدواری کرده اند که با پیشرفت گفتگوها، در پایان این نشست سند مشترکی در زمینه نحوه اجرای طرح صلح ماه سپتامبر، امضا شود. با این حال هنوز هیچگونه جزئیاتی از محتوای این سند منتشر نشده است.

دستیابی به یک آتش بس فوری، موفقیت دیپلماتیک مهمی برای آنگلا مرکل و فرانسوا اولاند در جهت ماله کشی‌ بر جنایتی که اتحادیه اروپا در اوکراین مرتکب شده است ، محسوب خواهد شد.

درگیری‌های نظامی در شرق اوکراین از ماه آوریل سال گذشته میلادی تاکنون، بیش از پنج هزار و چهارصد کشته و یک و نیم میلیون آواره برجا گذاشته است. و روزگار خوش غربی‌ها بدین ترتیب ساخته میشود، به قیمت کشتار زنان، کودکان و مردم بیگناه دیگر نقاط دنیا، و ویرانی کره زمین. یک مشت وحشی هیولای اهریمنی بر کره زمین حکومت میکنند.

هیچ نظری موجود نیست: