۵.۱۱.۹۳

ما با مربّیان داخلی‌ حداقل به عراق نمیباختیم


برادران فاسد و جنایتکار لاری جانی عراقی در ایران همه کارند، هفته‌ای ۴۰ تا جوان ایرانی‌ که میشود ۴۰ نسل، جلو چشم خواب این مردم دار میزنند، همه پول نفت ایران خرج آبادانی عراق می‌شه، ارزش پول عراق و سوریه که سالها در حال جنگند و تجزیه شدند، و دچار هرج و مرجند، و هیچ اقتصادی ندارند، ده‌ها برابر پول ایران ارزش داره، اینهمه که تو عراق و سوریه و لبنان با پول ایرانی‌‌ها بیمارستان و مدرسه و خیابان و راه و راه آهن ساختند، یک دونه برای نمونه تو ایران ساخته نشده، تو روز روشن باز سازی و مدرن سازی ارتش عراق و سوریه و لبنان در دستور مجلس و یا طویله اسلامی است، در حالی‌ که ایران بجز سپاه برادران قاچاقچی که حافظ منافع فلسطین هستند هیچ نیروی دفاعی و ارتش نداره، اونوقت ایرانی‌‌ها انتظار دارند، تیم فوتبال ایران از تیم عراق ببره!!! تیمی که میلیونها به حسابش بودجه کردند، از تیم ۴۰ روز تمرین کرده عراق کم نیاره!!

میلیونها پول این مردم را دادند به یک بازنده از همه جا رانده، که بیاد و از تشکیل یک تیم ملی‌ جلوگیری کنه، و بهترین بازیکنان ما را کنار بگذاره!

 با آن کثافت‌کاری که تو جام جهانی‌ انجام داد، میبایستی نه تنها با تیپا و توسری بیرونش میکردند بلکه غرامت هم ازش می‌گرفتند، این کار را که نکردند، فقط ماهیانه میلیون‌ها تومن پول اجاره آپارتمانی که توش زندگی‌ می‌کنه را میدهند، کسی‌ که تو کشور خودش تو یه دو خوابه ۴۰ متری هم جا نداره!
تازه به استخدام یک بازنده و کنار گذاشتن بچه‌های با استعداد هم بسنده نکرده داور را هم می‌خرند تا حق ایرانی‌‌ها را بیشتر ضایع کنند!!

چرا جرات ندارند این حق کشی‌ها را در مورد کشور‌های دیگه انجام دهند؟؟؟ برای اینکه دولت ایرانی‌ وجود نداره، این تروریست‌هایی‌ که ایران را اشغال کرد و منابع نفتی‌ و گازی ایران را به آنها میفروشند، دشمن ایران و ایرنیند. این را همه دنیا میدانند بجز ایرانی‌ ها، به همین دلیل هم هست که برای راضی‌ کردن و خوشحال کردن دل اشغالگران همه جا حق ایرانی‌‌ها را با وقاحت ضایع می‌کند، و بدترین بی‌احترامی‌ها را به بچه‌های ورزشکار ما میکنند. چرا که می‌دانند جمهوری کثیف اسلامی را بین ترتیب راضی‌ میکنند. هیچ ملتی در دنیا مثل ما نیست. ملتی که هیچ دولتی در پشتش نیست که هیچ.. یک مشت اشغالگر دشمن هم مدام خرج میکنند تا این ملت را ناراحت کنند.

هیچ نظری موجود نیست: