۸.۱۱.۹۳

وزیر دادگستری ترکیه "بکیر بوزداغ " به مردم ترکیه مژده داد: خطری مانند خطر خمینی برای ترکیه را دفع کردیم!! ببین مردم ایران چگونه آینه عبرت مردم دنیا شده‌اند.


به گزارش روزنامه حریت ترکیه - بکیر بوزداغ وزیر دادگستری ترکیه در اظهار نظری جالب گفت اگر بازداشتهای ۱۷ دسامبر انجام نمی شد ویا دیر به وقوع می پیوست.فتح الله گولن ( رهبر جماعت اسلامی نور) به مانند خمینی به ترکیه بازمی گشت و کودتایی به مانند فتنه بهمن ۵۷ به وقوع می پیوست.

محمد فتح الله گولن واعظ، نویسنده و تدریس کننده علوم اخلاقی و الهیات اهل ترکیه است که در تبعیدی خودخواسته در پنسیلوانیای آمریکا زندگی می کند.
گولن با استفاده از افراد مذهبی و در پوشش دین توانسته میلیونها نفر را جذبجماعت اسلامی نورکند وی همچنین در تمام نقاط دنیا بجز ایران و اسرائیل صاحب مدارس علوم دینی می باشد .

دیکتاتور فعلی ترکیه، خود فردی بسیار مذهبی‌ و افراطی است که به عنوان رئیس گروه تروریستی موسوم به داعش شناخته میشود، وی با بی‌ پروایی و حمایت اتحادیه اروپا در منطقه به کار باجگیری و ترور و دزدی نفت کشور‌های همسایه و فروش آن به مبلغ ناچیز مشغول است. او ۴ سال پیش جنگی را بر ضدّ کشور‌های همسایه یعنی‌ سوریه و عراق شروع کرده و ضمن حمله به این دو کشور و در زیر پرچم سیاه اسلام گروه گروه سر بیگناهان را بریده و شهر‌های آباد این دو سرزمین را ویران ساخته است. ولی‌ از آنجایی که ترک‌ها عادت دارند، جنایات خود را گردن دیگران بگذارند، و همه چیز را معکوس و وارونه نشان دهند، اینبار نیز جنایات دینی خود را با مطرح کردن خطر امثال خمینی برای مردم ترکیه, آنان را فریفته و به بیراه میبرند، در حالی‌ که خود از همان مکتبی‌ برخاسته اند که خمینی از آن زائیده شد و نوکری همان اربابی را میکنند که خمینی میکرد.

منبع : دیدگاه روز

هیچ نظری موجود نیست: