۱۶.۱۰.۹۳

به گزارش پانترک‌های نشسته در ایسنا در زمستان سرد، مرطوب و هوای زیر صفر, باد گرمی‌ داریم که احتمال حریق در جنگل‌های گیلان را بالا میبرد!!


سایت پانترکی ایسنا می‌نویسد:
مدیرکل منابع طبیعی گیلان گفت: با توجه به هشدارهای اعلام شده در خصوص وزش باد گرم و بالا رفتن دمای هوا در استان گیلان، احتمال وقوع حریق در سطح عرصه‌های جنگلی افزایش یافته است!!

سپس همین سایت کثیف پانترکی در خبری دیگر در همان صفحه خبر می‌نویسد:

دیرکل هواشناسی استان گیلان گفت: طی روزهای آینده دمای هوای استان به زیر صفر می رسد و برف مناطق جلگه‌ای و ارتفاعات را سفیدپوش می کند.

به گزارش خبرنگار (ایسنا)، منطقه گیلان، مهندس بهمن کمانگر در جلسه هماهنگی دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث زمستانی در گیلان که در محل مدیریت بحران استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: ما از ابتدای هفته در حال رصد نقشه‌های پیش بینی با دقت هرچه بیشتر هستیم و با توجه به شرایط موجود اطلاعیه‌هایی را صادر کردیم زیرا افزایش دما و باد گرم که از روز گذشته آغاز شده است تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و در این شرایط دمای هوای استان نسبت به قبل ۶ تا ۱۵ درجه افزایش می یابد.

وی ادامه داد: با ورود سامانه پرفشار سرد از شمال و شمال غرب از عصر روز چهارشنبه شاهد کاهش دما، بارش باران و برف خواهیم بود و دمای هوا در این روزها به منفی ۱ تا ۳ درجه سلسیوس می رسد.

( ضد و نقیض بودن خبر را در یک سایت پانترکی دارید که! کارِ ما به جایی‌ رسیده که تروریست‌های داعش اخبار کشورمان را به این ترتیب به ما میدهند. )

کمانگر افزود: برف و باران برای روزهای پنجشنبه و جمعه شدت می یابد و همچنین سرعت باد افزایش یافته و دریا نیز طوفانی خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان خاطرنشان کرد: در سه روز پنجشنبه، جمعه و شنبه در بسیاری از مناطق استان شاهد دمای زیر صفر و در روز یکشنبه نیز شاهد یخبندان خواهیم بود.

وی متذکر شد: احتمال آبگرفتگی در روزهای پس از یخبندان پیش بینی می‌شود و همچنین انتظار آن می رود که میزان بارش باران در روز پنجشنبه ۳۵ تا ۶۵ میلیمتر و در روز جمعه نیز ۵ تا ۲۰ میلیمتر در مناطق مختلف استان باشد.

ایسنا سپس می‌نویسد:

داود زارع در جلسه منابع طبیعی گیلان اضافه کرد: افزایش دما به علت وقوع پدیده باد گرم! و عدم بارش نزولات جوی باعث کاهش شدید رطوبت نسبی هوا و خشکی بیش از حد بستر جنگل که مملو از خاشاک و خاک برگ می‌شود و همین امر شرایط را برای آتش سوزی فراهم می‌کند، بنابراین یک بی‌احتیاطی کوچک و رعایت نکردن اصول ایمنی جنگل موجب بروز آتش در سطح گسترده‌ای از محیط‌های جنگلی خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به موقعیت بحرانی مناطق جنگلی با اعلام آماده باش کامل به نیروهای اداره کل منابع طبیعی گیلان گفت: ضمن تشکیل تیم‌های اطفای حریق مرکب از نیروهای متخصص و با تجربه و تجهیز امکانات لازم در حد توان اداره کل در سطح استان و همچنین از طریق اطلاع رسانی به مردم طبیعت دوست توسط رسانه‌های جمعی، تلاش کرده‌ایم که در برخورد با این پدیده طبیعی از آمادگی لازم برخوردار بوده تا خسارات ناشی از وقوع حریق‌های احتمالی را به حداقل ممکن برسانیم.

پانترک‌ها که کارشان خرابکاری در ایران است، و بعد از نابود سازی آثار باستانی ایران، انفجار روزانه کوه‌های لرستان و مسموم کردن دریاچه‌ها و رودخانه و منابع آبی و منابعی که در آنها ماهی‌ پرورش میدهند، آتش زدن جنگل‌های گلستان، اینک با جدیت جنگل‌های گیلان را نشان گرفته و طبق معمول ابتدا خبرش را در سایت‌های کثیف خود مانند ایسنا داده و سپس اقدام به این کار میکنند!

 در زمستان و در هوای زیر صفر و هوای مرطوب شمال ایران، از باد‌های گرم مناطق حاره که سال تا سال باران به خود نمی‌بینند سخن می‌گویند و کار آتش زدن عمدی جنگل‌های شمال ایران را به گردن باد‌های گرم میاندازند!!! مرگ بر ترکیه و مرگ بر آخوند ترک و عرب.

هیچ نظری موجود نیست: