۱۲.۱۰.۹۳

رشد ۲۶ درصدی ایدز در جامعه مسلمان عربستان! علاقه عجیب آعراب به لواط کار دستشان داده است.

کرونا و ایدز در جامعه عربستان قاتلین اصلی‌ اعراب شناخته شدند!

مسئولان سعودی از افزایش ۲۶ درصدی شمار مبتلایان به ویروس ایدز در عربستان در سال ۲۰۱۳ نسبت به سال قبل از آن خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت "سبق"، محمد العومی ناظر كل مركز بیماریهای كلیوی شاهزاده سلیمان با تاكید بر اهمیت آگاه سازی مردم و پیشگیری از بیماری ایدز گفت: این بیماری در حال افزایش مداوم است و بسیاری از ملت‌ها و جوامع را تهدید می كند.

وی افزود: براساس سازمان بهداشت جهانی، شمار مبتلایان جدید ویروس ایدز در سال ۲۰۱۳ میلادی به حدود ۲.۱ میلیون ارزیابی می شود. این درحالی است كه شمار كل مبتلایان در پایان سال ۲۰۱۳ میلادی ۳۵ میلیون نفر در جهان ارزیابی می شود.

وی افزود: تعداد همه موارد کشف شده در عربستان از آغاز سال ۱۹۸۴ میلادی تا پایان سال ۲۰۱۳ میلادی، ۲۰ هزار ۵۳۹ مورد بوده است که ۵ هزار ۸۹۰ مورد متعلق به شهروندان سعودی هستند.

العوامی افزود: هزار ۷۷۷ مورد جدید ابتلا به ویروس ایدز در سال ۲۰۱۳ میلادی کشف شده است که ۵۴۲ مورد (متعلق به شهروندان سعودی) بوده است.

وی از افزایش موارد شناسایی شده ابتلا دربین عربستانی‌ها در سال ۲۰۱۳ میلادی با میانگین ۲۶ درصد نسبت به موارد شناسایی شده در سال ۲۰۱۲ میلادی اشاره کرد و افزود: گروه سنی موارد شناسایی شده مبتلا به ایدز بین ۱۵ تا ۴۹ سال است.

العوامی درباره شیوه‌های انتقال ویروس ایدز در بین شهروندان سعودی گفت: روابط جنسی ۹۴ درصد شیوه انتقال یعنی ۵۱۰ مورد از مجموع ۵۴۲ مورد را تشکیل می دهد و در مرحله بعدی تزریق مواد مخدر سه درصد یعنی ۱۶ مورد ابتلا، انتقال از مادر به جنین ۲ درصد یعنی ۱۱ مورد را شامل می شود.

منبع : العالم

هیچ نظری موجود نیست: