۱۴.۱۰.۹۳

سمیه وارد میشود !! سمیه ولیعهد رجب میشود!!


یکی‌ از ویژگی‌‌های مشترک همه دیکتاتور‌ها در تمامی دنیا و در طول تاریخ، دغدغه آنان نسبت به جانشینشان است. چرا؟

چون این موجودات که بر اثر رفتار ددمنشانه و بی‌خرد خود، موجب پراکنده شدن اندیشمندان و خردمندان از کشور شده و تنها یک مشت کاسه لیس، خایه مال و دستمال به دست و مداح که حاضر به انجام هر کار و زیر بار رفتن هر چیزی هستند، را به طور طبیعی دوره خود جمع میکنند،

و این مگسان دوره نجاست هم که به اقتضای طبیعت خود، هنری جز مجیز گویی ندارند و جز نشستن و مداحی یک منگول، روضه خوان، طلبه، بی‌سواد، مشنگ کردار، کار دیگری از آنان ساخته نیست، چرا که نه دانش و نه استعداد و نه هشیاری یک انسان جلو رو و واقعی‌ را دارند، 


در نتیجه و به این ترتیب با تعریف و تحسین دیکتاتور، هم بیش از پیش خاک تو چشم کور او میپاچند، و هم دیکتاتور بیچاره را دچار توهم خود بزرگ بینی‌ ساخته، و موجبات تمسخر او را توسط عالم و آدم و مردمی که آگاهند و می‌فهمند، فراهم میکنند، و هم به او می‌‌قبولانند که دیگرانی که مجیز او را نمی‌گویند دژمنند و نه دلسوزان ملک و مملکت.

و دیکتاتور دچار توهم خود بزرگ بینی‌ شده هم که این روش به مذاقش خوش میاید، تصور میکند، دیگر ملک و مملکت جز ارث پدرش است که همه شاهکار زندگی‌اش حامله کردن همسرش بوده!

پس میبایستی در آینده نیز متعلق به آنان شده و درنتیجه به دنبال جانشین برای خود میگردد.

رجب طیب عردوغان دیکتاتور ترکیه هم یکی‌ از این دیکتاتور هاست که از این توضیح کوتاه مستثنا نیست.

او که بجز مداحان خود همه عالم و آدم را دژمن میداند ، و دچار عقده خود بزرگ بینی‌ شده، دنبال جانشین برای خود میگردد، و به همین مناسبت هم دختر خود را جانشین خود اعلام کرده است،

چرا که پیش از این اعتبار پسر او در رسوایی و فساد افشا شده در ترکیه از بین رفته و پسر کوو ندارد نشان از پدر، نقش اصلی‌ را در دزدی از بیت‌المال بازی کرده و مردم نمیتوانند او را قبول کنند،

در ضمن عکس‌های یادگاری مقام معظم رهبری داعش با پسر عردوغان، حجت را برای خارجی‌‌ها نیز تمام کرده که او فردی تروریست دوست و تروریست پرور است، و در جوامع جهانی‌ هم نمیشود او را رو کرد و افتخار نمود، پس میماند فرزند دختر که میبایستی بعنوان جانشین و ولیعهد به بازار برد و در آنجا عرضه کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه حریت، معاون حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه از احتمال ورود دختر رئیس جمهوری این کشور به عرصه سیاسی خبر داد. "سلیمان سویلو"، معاون حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه گفت که "سمیه عردوغان"، دختر رجب طیب عردوغان، رئیس جمهوری ترکیه که از مشاوران و معتمدان پدرش است، احتمالا از طرف این حزب در انتخابات پارلمانی شرکت می کند.


وی در مصاحبه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: سیاست به ژنتیک مرتبط است و می تواند از طریق پدر و خانواده منتقل شود. رئیس جمهوری ما فردی فعال در عرصه سیاسی است و بسیار خوب می شود که سمیه عردوغان نیز نامزدی خود را در انتخابات پارلمانی اعلام کند. (و ما قول میدهیم که او صد در صد انتخاب شده و میرود که مراحل بالا روی از دموکراسی آبدوغ خیاری ترکیه را یکی‌ پس از دیگری طی‌ کند تا جایگزین پدر شود!)

از آنجا که سلیمان سویلو در حزب حاکم مقام بالایی را عهده دار است، سخنان وی بیانگر موضع داخل حزب و اقدامات آنهاست. تاکنون درباره ورود سمیه عردوغان به صورت فعال به عرصه سیاسی بحث‌های زیادی مطرح نشده است اما وی طی سال‌های اخیر نشان داده است که از چهره‌های نزدیک به عردوغان است ( خبرنگار ایسنا نوشته از چهره‌های نزدیک به عردوغان است!! مثل اینکه چیز عجیبی‌ است و انتظار می‌رفته که از چهره‌های نزدیک به اون یکی‌ شوهر مادرش باشد !!!) و در بسیاری از سفرها و مراسم‌ها پدرش را همراهی کرده است! مثل احمدی‌نژاد که هر جا برنامه سفر داشت میگفت: بدون خانواده و فامیلم هرگز !!

هیچ نظری موجود نیست: