۴.۱۱.۹۳

شیمون پرز بیش از برادران عبدالله از مرگ وی متأثر و غمگین گشت، تسلیت به او و مقامات اسرائیل!


برای اینکه به مسخره بودن اخبار سیاسی که از طریق امپراتوری رسانه‌ی ‌اروپایی به خورد مردم داده میشود، بیش از پیش اطلاع یابید، و اینکه چگونه آنان هستند که تصمیم میگیرند مردم دنیا چه چیزی را بشنوند، و چگونه بشنوند، و از چه اخباری آگاهی‌ بیابند، و یا نه، چه اخباری را کلا ندانند، و یا طوری آگاهی‌ یابند که نتیجه عکس داشته باشد، به چند نمونه از این اخبار در رابطه با خودمان در زیر اشاره میشود.

مثلا زنان ترک برای کشاندن سرمایه داران عرب، ۳۵ ساله که ۲۴ ساعته در راه سفر به سرزمین‌های عربی‌ و آغوش اعراب حاشیه نشین خلیج پارس اند، و آنان را دونه دونه به ترکیه برده و وادار به باز کردن یک پاساژی، هتلی، مرکز مالی‌ ، ساخت ویلایی و یا کارخانه‌ای میکنند، ( همین کار را نیز با آذریهای پولدار ایرانی‌ کردند) در رسانه‌ها این خبر تحت عنوان سفر زنان و دختران ایرانی‌ به دوبی‌ به اطلاع مردم می‌رسد،

و یا فساد و تباهی در فدراسیون فوتبال ترکیه کار را به تعطیلی‌ این فدراسیون از طرف فیفا رسانده ، میایند و همان فساد، توحش و کثافت کاری‌ها را در فوتبال ایران پیاده میکنند، و سپس گوش‌ها را از اخبار فساد در فوتبال ایران ( که البته کم هم نیست ) پر میکنند،

و یا شیوع بیماری ایدیز در عربستان خط قرمز را رد کرده و کار را به هشدار سازمان بهداشت جهانی‌ کشانده، میایند و خبر ایدز گرفتن ایرانی‌‌ها را تو بوق می‌گذارند

و یا روز به روز مبادلات اقتصادی ترکیه و اسرائیل شکوفا تر و گسترده‌تر میشود ولی‌ این دو یکدیگر را در رسانه‌ها به فحش و ناسزا میگیرند، و دم از حذف یکدیگر میزنند،

و یا عربستان و اسرائیل دو دشمن قدیمی‌ و جاودان معرفی‌ می‌شوند، در حالی‌ که تنها کشوری که اکثر سران آن از خبر مرگ عبدالله عمیقا غمگین و متأثر گشته، تا جایی‌ که جز اولین کسانی‌ بودند که در تلویزیون خبر مرگ عبدالله را تسلیت گفتند، و ضمنِ اینکه اشک در چشمانشان جمع شده بود، از او به عنوان یک قهرمان و رهبر بزرگ و ناجی صلح و دوستی‌ یاد کردند، مقامات اسرائیل بودند!

پایگاه خبری شبکه العالم می‌نویسد:

رئیس کنونی و پیشین اسرائیل با اظهار تاسف از مرگ "عبدالله" خلیفه عربستان از او به عنوان رهبری نمونه یاد کردند.
در پی مرگ "عبدالله" خلیفه سعودی، رئیس کنونی و پیشین اسرائیل با صدور بیانیه‌ای مرگ او را تسلیت گفتند. ( فقط مونده بود عزای عمومی‌ اعلام کنند!)
مقامات اسرائیل در حالی مرگ عبدالله را تسلیت گفتند که روابط دیپلماتیک رسمی بین تل آویو و ریاض وجود ندارد!

ولی‌ این خلیفه نشین با آمریکا، بزرگ‌ترین متحد اسرائیل روابط گسترده و همکاری‌های راهبردی دارد.

اخیرا، از عربستان به عنوان کشوری که بتواند به رویارویی منطقه‌ای در خاورمیانه پایان دهد یاد می شد ! ( با همین هندونه‌ها احمق‌ها را راه میبرند)
بیانیه تسلیت رئیس جمهور اسرائیل اندکی غافلگیرکننده بود زیرا روابط دیپلماتیک رسمی و اعلام شده بین عربستان و این رژیم وجود ندارد!!


«رووین ریولین» رئیس جمهور پیشین اسرائیل، در پیام خود گفت: "با تاسف خبر مرگ عبدالله خلیفه عربستان را شنیدم. او نمونه رهبری مردمی، متوازن و مسئول با گذشته عمیق دینی بود. او به عنوان خادم حرمین شریفین و به عنوان چهره‌ای میانه که حساسیت و قداست قدس را مورد احترام قرار می داد برای اسلام خدمت می کرد."
شیمون پرز نیز در حالی‌ که اشک در چشمانش جمع شده بود از عبدالله به عنوان یک رهبر با تجربه و ناجی صلح در خاورمیانه یاد کرد!!

هیچ نظری موجود نیست: