۷.۱۱.۹۳

تروریسم وقتی‌ بد است که از ما نباشد!

ایشون اسقف اعظم پلستین به نام آیت‌الله هانا
 (Atallah Hanna) 
هستند، و در رابطه با محکوم کردن تمسخر 
محمد پیغمبر اسلام، این تابلو را که در آن نوشته 
پدر مادرم فدات ای محمد! و یا یک چنین 
چیزی ( آنانی‌ که عربی‌ میدانند بهتر ترجمه کنند، من
 فقط زمانی‌ که پارسی را اشتباه مینویسم 
(. عمیقا شرمنده می‌شوم
!بدست گرفته و راه افتاده است
!!اسلام وقتی‌ به خطر می‌افتد، خود پاپ هم حاضر به ختنه میشود


دیروز عبدالله عربستان سعودی، پس از یک بیماری درازمدت و نیز کهولت سن، در سن ۹۰ سالگی مُرد و از امروز کرایه نشین ابدی سرای اهرمن شده است!

بدون هیچ گمانی همانگونه که روح الله خمینی را "پدر اسلام گرایی افراطی" می خوانند، "پدر تروریسم اسلامی" را بایستی بنام عبدالله سعودی سکه زد! زایرا امروز بچه‌های ناخلف و خونخوارش همچون طالبان و القاعده و دهها گروه تروریستی بزرگ و کوچک، شاخه گرفته از آندو هستند و بدنام ترینشان گروه تروریستی "خلافت اسلامی" (داعش) است، که امروز منطقه آسیای غربی را به آتش کشیده، ارثی می باشد که او از خود جای گذاشته است. همچنین، بر همه آشکار است که امروز سعودی‌ها بالاترین شمار تروریست‌ها را در جهان تشکیل میدهند، که نامی ترینشان بن لادن بود که او را مسئول یورش تروریستی به نیویورک معرفی کرده اند! ولی واکنش سران کشورهای غربی به مرگ "پدر تروریسم" و کشور تروریستی عربستان سعودی، مایه خنده و مزاح است!

نخستین واکنش را "وست مینستر ابی" در لندن، که کلیسای سلطنتی است، با نیمه برافرشتن پرچمی سیاه، عزاداری خود را آغاز کرد -آنهم برای مردی که مسیحیت را در کشورش ممنوع اعلام کرد!

روث دیویدسون، رئیس حزب محافظه کار اسکاتلند, نیمه برفراشته شدن پرچم را نکوهش کرد و در توئیتر خود نوشت:‌ "نیمه برفراشتن پرچمی بر روی یک ساختمان دولتی برای مرگ پادشاه سعودی، بخارات یک تپه ان است."

دیوید کمرون، نخست وزیر بریتانیا تمساح وار اشک ریزان گفت: من زمانیکه گزارش مرگ او را شنیدم، از صمیم قلب غمگین شدم! او برای خدماتش به کشورش و "پایبندی به صلح"(!) و "درک/تفاهم/مذاهب گوناگون"(!) برای همیشه بیاد خواهد ماند!

نویسنده روزنامه انتقادی `سپکتیترز` چاپ لندن، نوشت: "کمرون فراموش کرد در پایان تسلیت نامه‌اش به سعودی‌ها بیافزاید، `اوه در ضمن، اگر شش [جنگنده] تایفون (یورو فایتر) از ما بخرید، بهای پنج تا را پای شما حساب میکنیم`"!

انگلا مرکل، صدر اعظم آلمان هم در تسلیت نامه‌اش گفت: "سیاستهای ملک عبدالله، برای خود و کشورش اعتبار و احترام آورد. او با خردمندی(!)، دور اندیشی و تلاش خستگی ناپذیر، کشورش و نیز گفتگو میان اسلام و غرب را وارد عصر مدرن ساخت!"

ولی هیچکدام از پیامها خنده آورتر و مضحکانه تر از پیغام تسلیت خانم کریستین لاگارد، رئیس صندوق بین‌المللی پول نیست، که گفته است: "ملک عبدالله، یکی از استوارترین مدافعان حقوق زنان بود، ولی بسیار یواشکی"!

خانم‌ها انگلا مرکل، زمانی این هندوانه مدرنیته را در زیر بغل سعودی‌ها میگذارد و کریستین لاگارد، او را مدافع حقوق زنان میخواند، که در عربستان زنان حق رای دادن، رانندگی، شنا، پرو لباس در زمان خرید، خروج از خانه بدون اجازه مرد را هم ندارند و درصورت نقض این قوانین زن ستیزانه عصر حجری، شلاق و زندان و حتی زدن سر را بدنبال خواهد داشت!

گویا برای مرگ ابوبکر بغدادی، همه ی این سران، سیاهپوش خاک بر سر خود ریزند و با شیون و گریه، او را مردی آزاده، بردبار، خردمند، صلح پرور، نماد مهربانی و انسانیت اعلام کنند!

ادمین خلیج فارس

یاری نامه (منابع، ارجاعات و توضیحات)

هیچ نظری موجود نیست: