۲۴.۱۰.۹۳

عردوغان ترکه: نتانیاهو با چه رویی به پاریس رفت؟ :)))


دیگ به دیگ میگه روت سیاه ! امروز این خبر بیشتر از هر جکی منو خنداند.

رجب طیب دیکتاتور ترکیه گفته است: دولت‌های غربی در مواضع خود در قبال حمله به دفتر مجله چارلی هبدو و گروگانگیری در سوپرمارکت یهودی در پاریس، ریاکاری می کنند! ( ببین اوضاع تا چه حد مضحک بوده که این فرد هم که به حماقت مشهور است، به این مطلب پی‌ برده )

به گزارش دروغ پردازی بیگانه موسوم به فارس، «رجب طیب عردوغان» رئیس جمهور دیکتاتور ترکیه در کنفرانس خبری مشترک خود با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رهبر تروریست‌های حماس، در آنکارا، از رفتار دولت‌های غربی در خصوص اتفاقات تروریستی در فرانسه انتقاد کرد و گفت که مسلمانان تروریسم و کشتار را محکوم می کنند! اما اتفاقات اخیر فرانسه «اسلام هراسی» است. ( ترکه وقیح، خودش رئیس تروریست‌های داعش است که در جمله اول اساسنامه شان، سخن از تشکیل یک دولت جهان شمول اسلامی گفته‌اند، و تحت نام اسلام به راحتی‌ سر میبرند ، یعنی‌ تا چند آیه از قرآن بالایی سر قربانیان نخوانند ، دستور بریدن سر آنان را صادر نمیکنند ، سپس این وقیح دم از محکوم کردن ترور توسط مسلمین میزند! این فرد را به راستی‌ باید با زنجیر بست و در گوشه‌ای رها ساخت)

به نوشته «رویترز»، این ترک دزد ، جنایتکار، عقده‌ای وقیح گفت: آنچه در پس کشتارهای پاریس وجود دارد، نژادپرستی، نفرت و اسلام هراسی است و در مقابل، کشورهای غربی، رفتارهای ضداسلامی در اروپا را محکوم نمی کنند! ( این ترکه وقیح، خودش در عمل به نژاد پرستی، نفرت از کرد‌ها و کرد هراسی دامن زده و به این سه صفت مشهور جهانیان است و در تمامی اعمال کثیفش این سه مورد را همراه کرده، و بکار برده و در کارنامه‌اش این سه مورد نژاد پرستی‌، نفرت و هراس میدرخشد، تا جایی‌ که کرد‌های اسیر در سرزمین پدران خودشان، حتی نمیتوانند بر روی فرزندان خود نام کردی بگذارند، جشن ملی‌ بگیرند! ترکه وقیح آنچنان کرد هراسی و نفرت از کرد‌ها را در بین مردم ترکیه نشر داده که بردن حتی نام کرد‌ها ، در نزد برخی‌ از این نژدپرست‌ها ، آنان را به حال غش می‌اندازه، با این همه این ترکه وقیح دیگران را به نژاد پرستی‌، و نفرت پراکنی و هراس متهم می‌کند!! یعنی‌ گفتند وقاحت ، ولی‌ این چنین وقیحی خدا کی‌ آفرید؟ !! )

خبرگزاری «آناتولی» نیز با انتشار این خبر نوشت: عردوغان همچنین حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل در راهپیمایی موسوم به «اتحاد» پاریس در روز یک شنبه را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت: من یک سئوال دارم و آن این است که نتانیاهو با چه رویی در راهپیمایی پاریس حاضر شد؟ :)))

و یکی‌ نیست بگوید تو که خودت هر چی‌ روزنامه‌نگار ترک است را به زندان انداختی ، تو که ۳۵ میلیون کرد را در زندان ستم ترکیه شکنجه میکنی‌ و آنان را می‌کشی، تو که به کشتار روزنامه نگاران و زیر گرفتن آنان با کامیون مشهوری، تو که شبانه روز به کشتن آزادی‌های فردی ترک‌ها مشغولی و حتی تحمل یک کاریکاتور، یک جمله توییتری، یک فیلم کوتاه تو یوتیوب را نداری و همه اینها را فیلتر کردی، تو که ترکیه را بهشت تروریست‌ها ساختی، تو که ۸۰ درصد ترک‌ها را به آغوش گروه تروریستی داعش انداختی، خودت رهبری این تروریست‌ها را برعهد گرفتی‌، و به کشور‌های همسایه لشگر کشی‌ کردی و مردم بیگناه را کشتار کردی و سرزمین‌ها را ویران ساختی، منابع و ثروت‌های آنان را غارت کردی و بخیال اینکه مغول‌ها پدرت هستند ادای آنها را درآوردی ، ( از یک طرف مغول‌ها که از نژاد زرد و از انتهای اسیا هستند را نیاکان ترک‌ها معرفی‌ کردند!!! و از طرف دیگر، می‌گویند تاتار‌ها که از نژاد سفید استیپ‌های روسی هستند نیز یکی‌ دیگر از پدرانشان میباشند!!! تا اینجا به داشتن این دو پدر مختلف از دو نژاد و قبیله مختلف افتخار میکنند، خدا آخر و عاقبت پدر سوم را بخیر کند! ) تو که در روز روشن دزدی تاریخ ایران را جلو دوربین به نمایش میگذاری و به این ترتیب عقده گشایی کرده و توحش نیاکان وحشی و ولگرد و چادر نشینت، که در طول تاریخ به بزرگسالانشان "طایفه غلامان" می‌گفتند و به پسر بچه‌هایشان "شاهد" و "ایاز" و غلام بچه ! پنهان کرده و نیاکان چادر نشین وحشی و بربرت را که نهایت افتخار و پیشرفتشان غلامی در ارتش ایرانیان بوده را انکار میکنی‌، تو با چه رویی زنده ای؟؟

عردوغان ترکه افزود: چطور مردی که با کشتن ۲۵ هزار نفر به «تروریسم دولتی» متهم است در این تظاهرات حاضر می شود و برای مردم دست تکان می دهد؟ ( و براستی چگونه داود اوغلو که نماینده یک دولت فاشیست و جنایتکار و تروریست پرور است ، در این تظاهرات که چیزی کم از یک سیرک نداشت حاضر شده و خود را نشان میدهد؟)

دیکتاتور ترکیه خود در تظاهرات روز یکشنبه حضور نداشت و «احمد داووداوغلو» نخست وزیرش، در پاریس به نمایندگی از او حاضر بود.



این عکس یکی‌ از بامزهترین عکس‌هایی‌ است که یافت میشود، ترک عقده‌ای در یک استقبال رسمی‌ از همپالگی تروریست‌اش محمود عباس، تاریخ ساختگی را در شکل لباس رو پله‌ها چیده و عکس گرفته! :)) اونوقت شاکی‌ می‌شوند که چرا برایشان جک ساخته میشود و یه روز یه ترکه تو دنیا معروفه


هیچ نظری موجود نیست: