۱۰.۱۰.۹۳

در سالی‌ که گذشت ...... دگردیسی از چرخنده به زرگنده



 
در سالی‌ که گذشت و پس از بذل و بخشش مقام معظم رهبری احمق‌ها از کیسه خلیفه و دادن یک عدد اسم عربی‌ به چرخنده، ابو طالبی نماینده معظم رهبری احمق‌ها اعلام کرد که چرخنده به زبون زرگری می‌شه زهرایی‌ و از این به بعد میتوان به جای چرخی او را زری صدا زد!
منتها مشکل عظیمی‌ که وجود دارد این است که مردم ایران اهل شعر، و قافیه اند، به همین دلیل هم از یک بچه ۷ ساله تا پیرمرد ۸۰ ساله وقتی‌ کلمه‌ای می‌شنود، طبعش که گًل کند، یک هم قافیه بامزه برایش درست می‌کند، این چرخنده تازه از هزاران قافیه سازی در مورد اسمش خلاص شده بود از جهنده و چرنده و چرخان و خرچنده و و و...


و تازه ملت از قافیه سازی برای اسمش خسته شده بودند، و تازه داشتند به اسمش عادت میکردند که مقام معظم احمق‌ رهبری سوژه جدید داد دست ملت.....!!

و خدا عاقبت زهرایی‌ را بخیر کند، که از این به بعد به چه اشکالی در خواهد آمد، از زهرایی به هرجائی، زری بلنده، زرع زرع، و و و


در سالی‌ که گذشت ایشون روی چند شونه تخم نشستن و ظاهرا هنوز منتظر سر درآوردن جوجه‌ها از تخم هستن!




در سالی‌ که گذشت تیم کشتی‌ کج ترکیه با تیم کشتی‌ فلج آمریکا یک مسابقه داشت که با نتیجه صفر هیچ به نفع ترک‌ها تمام شد.


در سالی‌ که گذشت شبکه‌های وابسته به پول اعراب، انتقام پیش از فتنه سال ۵۷ را گرفته و مانند ۳۵ سال گذشته تا توانستند از ..... شاه فقید ایران تاب خوردند.


در سالی‌ که گذشت سپاه پاسدار کون آخوند ، آمادگی خود را برای جنگیدن در قطب اعلام کرده و به همین منظور لباس استتار خود را بنمایش گذشت.


در سالی‌ که گذشت همچنان پند‌های آبگوشتی از طرف آخوند‌های فیس‌بوکی، تویتری، گوگل پلاسی و غیره از چپ و راست جریان داشت و به شکل پست‌های داغ به جماعت بیگناه پست خون تنقیه شد.


در سالی‌ که گذشت، عاشقان مقام معظم رهبری احمق‌ها همچنان با قدرت در صحنه حاضر بودند تا مشت محکمی بر دهن دژمن زده باشند.


در سالی‌ که گذشت، گوگل همچنان به کار جاسوسی ادامه داده و از هر سوراخی که توانست به زندگی‌ شخصی‌ مردم سرک کشید و تا توانست حتی راپرت رنگ شورت مردم را هم به می‌‌۶ و سی‌‌‌‌ای ا فرستاد.


در سالی‌ که گذشت شب چلهٔ افتاده بود به عاشورا و ادغام این دو، ملت همیشه در خواب را مجبور ساخت که هندونه را اینچنین قاچ بزنن.






در سالی‌ که گذشت زیباترین صحنه‌ها را نگاهبانان محیط زیست ساختند، زنده باشند این دلاوران ایران دوست.


تقصیر شلوار نیست، کلا آناتومی بدن ایشون اینجوریه، مدرکش هم موجوده


در سالی‌ که گذشت، هنوز عکس جدید این اوباش و مسیر جوان شدنش منتشر نشده




در سالی‌ که گذشت الویس ایران کشف شد، و اینا هر دو الویس اند اما این کجا و آن کجا، بر وزن دانه فلفل سیاهو خال مهرویان سیاه هردو جانسوزند اما این
کجا و آن کجا و یا چکمه خاله شهین و چکمه شمر لعین، هردو از چرمند اما این کجا و آن کجا
خداییش الویس ایرانی‌ با آدم حرف می‌زنه ;)


هیچ نظری موجود نیست: