۱۶.۹.۹۳

چندین کشته و زخمی در تظاهرات کرد‌ها در ترکیه!


 کرد کشی در ترکیه با شدت ادامه دارد! و به برکت نفت و گاز ایران که از طریق ترکیه به اروپا میرود ، حقوق بشر چشم‌هایش را بر روی جنایت در روز روشن، بسته و در حال بوق زدن است! مرگ بر آخوند اخونی و همکار و همدست عردوغان جنایتکار!!!!

در جریان تظاهرات روز شنبه کرد‌ها در ترکیه، پلیس فاشیست و جنایتکار ترکیه، بر روی تظاهر کنندگان ترک آتش گشود و چند کرد را کشته و تعداد زیادی را زخمی ساخت.

روز شنبه ۱۵ آذر ماه سال ۱۳۹۳ خورشیدی برابر با ۶ دسامبر ۲۰۱۴، در اثر درگیری بین تظاهرکنندگان کرد و پلیس جنایت کار ترکیه در حکاری، استان جنوب شرقی ترکیه چندین تن‌ از اکراد کشته شده و تعداد زیادی زخمی گشتند!

به گزارش روزنامه "حریت"، چندین نوجوان و جوان ۱۸ ساله در بیمارستان از زخم گلوله در گذشتند و تعداد زیادی از معترضان دیگر پس از اصابت گلوله و تماس با گاز اشک آور در بیمارستان بستری شدند.


تظاهرات جمعیت صد هزار تنی کرد‌های استان حکاری به یادبود تظاهر کنندگان کشته شده در اعتراضات خیابانی یک سال پیش که در جریان اعتراض به تخریب قبرستان کرد‌ها توسط پلیس و دولت فاشیست، نژاد پرست و جنایت کار ترکیه صورت گرفته بود، که در آن پلیس ترکیه با کشتن چندین کرد کارنامهٔ جنایت‌هایش را ننگینتر و طومار اعمال ضدّ بشریش را طویل تر نمود.... صورت میگرفت که این بار نیز منجر به کشته شدن تعداد بیشتری از کرد‌ها توسط قاتلان ترک شد!











هیچ نظری موجود نیست: