۱۸.۹.۹۳

به مناسبت سفر دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس به ترکیه! چرا کامرون به ترکیه میرود؟


نظام بیگانه و ضد ایرانی‌، جمهوری اسلامی آخوندی عربی‌ حاکم بر سرزمین ما، دو دهه است که گاز ایران را از باد هوا مفت تر به ترکیه میفروشد، ترکیه هم این گاز برایگان دریافت کرده را به قیمت دو برابر به ‌اروپایی‌ها میفروشد، و درآمد نجومی را به جیب میزند، پوزش را به خود ما میدهد و به جای تشکر آب رودخانه فرات را به روی ایران می‌بندد. تا ایران را دچار خشکسالی نماید و دریاچه‌های ایران را تا اینجا خشک کرده است، و پرچم ایران را توسط عوامل پانترکش که مثل زالو به همه جای ایران چسبیده‌اند، در تبریز و در روز روشن آتش میزند، و در استادیوم ورزشی با یک بنر ۳۰ متری به ایران و هویت ایرانی‌ توهین می‌کند، آخوند اجنبی هم هورا می‌کشد. ولی‌ حالا این بحث من نیست.

بحث سر این است که ‌اروپایی‌ها که خیالشان از این گاز مفت راحت است و به خاطر آن زیر کون آخوند‌ها را با دو دست نگاه داشته اند و با باد بزن ابریشمی عردوغان این دیکتاتور خون آشام را باد میزنند، و جنایاتش را در روز روشن آنچنان ندید میگیرند، تا جای که این اوباش به خودش این اجازه را میدهد که گروه تروریستی وحشی و جنایتکار داعش را ساخته و در زیر پرچم این گروه تروریستی به دو کشور سوریه و عراق حمله کرده، نفت و گاز این دو کشور را چپاول کند، مردم بیگناه این دو کشور را قتل عام کرده و آواره سازد، و ویرانی‌هایی‌ بوجود آورد که در تاریخ نمونه است. و پررویی و وقاحت را به جایی‌ برساند که برای خنده و قدرت نمایی و خنک کردن دل‌ ‌اروپایی‌ها ، ملوانان‌های امریکایی را کتک بزند، و عاملان آنرا نیز قهرمان ملی‌ ترکیه بنامد. ولی‌ حالا این هم بماند.

بحث اینجاست که ‌اروپایی‌ها وقتی‌ از ثبات جریان گاز ارسالی از ایران به ترکیه که بعد از آن بطرف اروپا جریان دارد، مطمئن شدند، ( در یک دادگاه مسخره از آخوند‌های مخنث تضمین کتبی‌ گرفتند ) برای جلوگیری از رشد اقتصادی شگفت انگیز روسیه، جریان احمقانه اوکراین را ساختند، تا به این وسیله دست روسیه را در پوست گردو بگذارند و از این رهگذر هم یک باجی از این کشور پولدار و قدرتمند بگیرند و هم از رشد عجیبی‌ که از آن به هراس افتاده بودند جلوگیری کنند.

همان سناریو تحریم که با اینکه هیچ ندارند، و معلوم نیست چه چیزی را تحریم میکنند، چرا که همه چیز‌شان بر روی کاغذ است و هیچ چیز واقعی‌ در رابطه با آنها وجود ندارد، مثلا اگر نفت و گاز ایران نباشد ، فلج می‌شوند، یعنی‌‌ نه برق دارند که بخش‌های به اصطلاح تکنیکی‌ و صنعتی، کارخانجات، ادارات و و و کار کنند، نه میتوانند آب تصویه کنند و آب بنوشند، نه میتوانند به بخش کشاورزی خود بپردازند و دستگاه‌های آنرا به کار بیندازند، و خلاصه به معنای واقعی‌ فلجند، ولی‌ اینها ایران و کشور‌های صاحب نفت و گاز را که تعدادشان به انداز انگشتان دو دست هم نیست را تحریم میکنند!!! چه چیزی را تحریم میکنند؟؟؟ یک مشت خیالات بر روی کاغذ را! همکاری با اروپا و آمریکا و دنیا واجب است ولی‌ جریان مرگ و زندگی‌ نیست، و ما به راحتی‌ میتوانیم بدون اینها به حیات ادامه بدهیم ولی‌ آنها بدون ما می‌میرند، و ارتباط با کشور‌های صاحب نفت و گاز شاه رگ حیاتی‌ آنهاست ولی‌ جوری ظاهر سازی میکنند که حقیقت وارانه جلوه کند و اینجور بنظر برسد که این ما هستیم که زندگیمان در دست آنهاست!!


به هر حال ‌اروپایی‌ها در جریان اوکراین با بازی با کارت‌های ایران، شجاعانه جلو رفتند. ولی‌ پوتین بیدی نبود که به این باد‌ها بلرزد، پوتین مانند سران خلیفه نشینان عربی‌ نیست که از ترس غربی‌ها اجازه آب خوردن ندارند، پوتین مانند آنها احمق هم نیست، پس با قدرت تو دهان ‌اروپایی‌ها زد، و از جریان بوجود آمده بیشترین استفاده را نصیب خود کرد، یعنی‌ وقتی‌ همگی‌ گرم بودند و شهر شلوغ بود، هم جزیره‌ مهم کریمه را جز خاک خود نمود که از این به بعد مدعی و یک سر ماجرا در منابع بدست آمده در منطقه است و هم بر روی قسمت بزرگی‌ از اوکراین دست گذاشت و غیر مستقیم نشان داد که اگر ‌اروپایی‌ها تکان بخورند این قسمت را هم به خاک خود متصل می‌کند. و هم محصولات کشاورزی اروپای شرقی‌ و شمالی‌ را تحریم کرد و کشاورزی و دامداری و باغداری این منطقه را با رکورد روبرو ساخت تا بار سنگینی‌ بر دوش اتحادیه اروپا گردند.

‌اروپایی‌ها هنوز با اتکأ به نفت و گاز ایران که از طریق ترکیه به آنجا میرود به جفتک اندازی ادامه دادند، و تحریم پشت تحریم. پوتین که متوجه این قسمت بود گازی که از روسیه به ترکیه میرفت را بست و صادرات گاز خود به ترکیه را قطع نمود ، سپس در یک هشدار ترسناک، شخصاً به عردوغان دیکتاتور ترکیه و رهبر گروه تروریستی داعش، متذکر شد که به هیچ وجه شوخی‌ ندارد چرا که پای منافع کشورش در میان است. و اگر ترکیه به صدور گاز از کشورش به اروپا ادامه دهد، آنجا را با خاک یکسان می‌کند.

اینک ترکیه مانده و یک اره برقی‌ که بر روی آن نشسته است، و اگر به جلو برود و به کار صدور گاز به اروپا ادامه دهد، با پوتین که با چشم‌های خون گرفته به او نگاه می‌کند، طرف است، اگر به صدور گاز ادامه ندهد با اتحادیه اروپا طرف است که همه چیزش را از آنها دارد. یعنی‌ به هر طرف که حرکت کند، این جریان خون الود است که از باسن او سرازیر میشود.

به همین دلیل هم شخص ارباب فردا چهار شنبه برای پیدا کردن یک راه کار از این معضل و کاسه چکنم به ترکیه میرود تا ببینند چه خاکی باید تو سرشان بریزند. اگر یک حکومت ایرانی‌ بر سر کار بود ، این زمان بهترین موقعیت برای ایران بود که به یک ابر قدرت تبدیل گردد، متاسفانه یک مشت عرب مافنگی بیسواد فلسطینی، که از طرف یک مشت پانترک احمق احاطه شده‌اند، کشور نازنین ما را در چنگال خود گرفته و تنها هنرشان زرگویی به زن و کودکان و جوانان ایرانی‌ است، و نه تنها کشور را جلو نمیبرند، بلکه مردم ایران را سپر بلای ترک‌ها و اعراب نموده و هر چه ضربه است بر سر ملت بیگناه ایران فرود میاید. ای مرگ بر آخوند و آل آخوند.

خبرگزاری مزدور العالم در خبری کوتاه این سفر را به شرح زیر تفسیر می‌کند و می‌نویسد:

نخست وزیر انگلیس قرار است در دیدار با عردوغان موضوع عبور اتباع این کشور از طریق ترکیه به سوریه و عراق و پیوستن آنها به داعش را بررسی می کند. ( می‌خرم برات، بعد از ۳ سال تازه یادش آمده که باید بررسی کند !!)
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، سخنگوی رسمی نخست وزیر انگلیس اعلام کرد دیوید کامرون فردا (چهارشنبه) برای دیدار با رجب طیب عردوغان رئیس جمهوری ترکیه و بررسی چگونگی توقف عزیمت انگلیسی هایی که با عبور از مرزهای ترکیه به عراق و سوریه می روند و به گروه داعش می پیوندند، به ترکیه سفر می کند.


خبرگزاری رویترز تأکید کرد که در این دیدار تحولات عراق و سوریه و مبارزه با تروریسم بررسی خواهد شد.

علاوه بر این، مشارکت برخی از انگلیسی‌ها در فعالیت‌های تروریستی در خارج از این کشور ، بخشی از موضوع مذاکرات کامرون با عردوغان خواهد بود.

ترکیه مهمترین گذرگاه برای ترانزیت تروریستها از کشورهای اروپایی به عراق و سوریه است؛ و مسؤولان انگلیسی از بازگشت تروریستهای اتباع این کشور از عراق و سوریه نگران هستند، و این امر را تهدیدی برای خود می دانند.

تلاش‌های داعش برای گسترش نفوذ خود در عراق و سوریه موجب نگرانی جامعه بین المللی شده است و برخی از کشورها با تشکیل ائتلاف بین المللی برای جنگ علیه داعش در مناطق مختلف سوریه و عراق وارد عمل شده اند.

بله بله!!!

هیچ نظری موجود نیست: