۱۷.۹.۹۳

در جلد دوم قرآن شراب حرام نیست!


رومی‌ها برای متحد کردن قبایل وحشی که در مرز‌های جنوبی ایران ، گرسنه و پا برهنه پراکنده بودند و با راهزنی و قتل و چپاول روزگار میگذراندند، از روی دین کپی شده خود، مسیحیت که در واقعی‌ خود نیز یک کپی‌ ناقص از تعلیمات پیامبر بشریّت یعنی‌ زرتشت بود، دین اسلام را ساختند، و برای اینکه تازه مسلمان شدگان به خمره‌های شرابی که در سرزمین پارس به وفور یافت میشد دستبرد نزنند ، و برای اینکه گوشت خوک‌های آنان را نخورن این دو قلم را در دین جدید عرب‌ها برایشان حرام اعلام کردند. ولی‌ برای اینکه اعتراضی نکنند، وعده آنرا پس از مرگ و در جایی‌ به نام بهشت به آنان دادند. و به این احمق‌ترین موجودات زمین قبولاندند که اگر در این دنیا شراب که حرام است نخوردند در آن دنیا میتوانند در رود خانه‌های شراب شنا کنند!

به تازگی اعراب بشدت به شرب خمر رو آورده و در فروشگاه‌های خود علناً مشروبات الکلی میفروشند و به همین دلیل نیز برخی‌ از اعراب که بر اثر تماس با دنیای بیرون از صحرا‌های خشک کمی‌ به شعور رسیده‌اند، و برخی‌ از اندیشمندان خود را آجیر کرده تا مسخره بودن این دستور قرآن را به طریقی ماست مالی‌ کرده و شروع به توجیه جملات احمقانه قرآن و حرام بودن شراب که دارو و اکسیر جوانی‌ است، بنمایند. و در واقع قرار است جلد دوم قرآن را که به روز رسانی شده است بیرون بدهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مصطفی راشد" از شیوخ الازهر و مفتی اعزامی این مرکز به استرالیا، می گوید قرآن به شراب اشاره کرده اما مانند خون و مردار و گوشت خوک به حرمت آن تصریح نکرده است، بلکه به دوری کردن از آن دستور داده که این دلالت بر حرام بودن نیست!!

وی که در یک برنامه تلویزیونی در شبکه التحریر مصر صحبت می کرد، مورد انتقاد مهمان دوم برنامه قرار گرفت و دو نفر یکدیگر را به تحریف دین اسلام متهم کردند.

منبع : پایگاه خبری شبکه العالم،

هیچ نظری موجود نیست: