۲۶.۹.۹۳

هنرمندان کودک آزار


یکی‌ دیگر از هنرمندان! رادیو تلویزیون انگلیس به اتهام تجاوز جنسی‌ به ۲۴ نوجوانان پسر این کشور دستگیر شد.
مجری معروف برنامه موزیک رادیو، به نام دجی کریس دنینگ از همکاران و رفقای جیمی سویل ستاره! معروف و محبوب تلویزیونی انگلیس، متهم به تجاوز به ۲۴ پسر‌ نوجوان که جوانترینشان ۱۰ سال سنّ دارد شد.

وی با استفاده از موقعیت خود و فریفتن جوانان و نوجوان با دادن وعده شهرت هنری, آنان را مورد تجاوز جنسی‌ قرار داده و از آنان به شکل جنسی‌ سواستفاده می‌کرده است.

جامعه مریض و فاسد هنرمندان انگلیس که تو گویی جز تجاوز و آزار جنسی‌ کودکان هنر دیگری ندارند، از زمانی‌ که یکی‌ از معروف‌ترین مجریان تلویزیونی انگلیس به نام جیمی سویل به جرم تجاوز به بیش از نیمی از کودکان انگلیس در طی‌ ۶۰ سال مدام، در همه جا حتی در دفتر کار خود در بی‌ بی‌ سی‌‌‌، افشا شد تا کنون ده‌ها نفر انگلیسی‌ در رابطه با باند تجاوز جنسی‌ جیمی سویل تحویل اداره پلیس داده است و همگی‌ این متجاوزین و مریض‌های جنسی‌ نیز جز ستارگان! و هنرمندان! مشهور و معروف رادیو تلویزیون انگلیس هستند.

بنا بر گزارش‌های رسیده دجی کریس دنینگ ۷۳ ساله در خانه جیمی سویل به جوانان و نوجوانان مواد مخدر و مشروبات الکلی میداده است و سپس آنان را به رختخواب خود می‌برده است. وی روز س‌شنبه به ۴۰ مورد تجاوز اعتراف کرده و انتظار میرود که به ۲۰ سال زندان محکوم شود.

هیچ نظری موجود نیست: