۴.۱۰.۹۳

احمدی‌نژاد از اردوغان دیکتاتور ترکیه به جرم رعایت نکردن کپی‌ رایت شکایت کرد


دیکتاتور ترکیه، رجب طیب عردوغان، پس از بازگو کردن توهمات مسخره ، پس از اینکه در ظرف یک روز نیمی از کابینه خود را اخراج کرد، پس از اینکه برای صندلی‌های خالی‌ سازمان ملل سخنرانی کرد، پس از اینکه همه گناهان را به گردن عالم و آدم انداخت، پس از بین بردن اقتصاد ترکیه که صدقه سر دزدی از ایرانی‌‌ها و عبور خط لوله گاز ایران به اروپا شکوفا شده بود، پس از استفاده از روش‌های فاشیستی با مخالفان خود ، پس از منفور کردن ترکیه در چشم جهانیان تا جایی‌ که هر کسی‌ نام ترکیه را می‌شنود می‌گوید فاک ترکیه، و پس از اینکه یک جوان ۱۶ سال را به جرم توهین به او محکوم به زندان کردند، احمدی‌نژاد از عردوغان بخاطر کپی‌ کردن از روی دست او شکایت کرد و مدعی شد عردوغان شیوه‌های او را کش رفته است و به نام خود بیرون میدهد! :)

به گزارش پایگاه خبری، پلیس ترکیه یک نوجوان ۱۶ ساله را بجرم توهین به رجب طیب بازداشت کرد.
این نوجوان که فقط سه حرف نخست نام او "ام.ای. آی" اعلام شده، ( یکی‌ دیگر از شیوه‌های جمهوری اسلامی عربی‌ ترکی‌ ) عضو یکی از احزاب چپگرای ترکیه است و از سوی دادگاه ترکیه، به توهین به دیکتاتور در مراسم یادبود یک استاد لائیک که در سال ۱۹۳۰ کشته شده بود، متهم شد.

به نوشته روزنامه حریت، این نوجوان در این مراسم به شدت از عردوغان و دولت او انتقاد و رئیس را به فساد متهم کرد.

پلیس ترکیه، پس از تفهیم اتهام این نوجوان در دادگاه او را بازداشت کردند و به زندان انداختند.

احتمال دارد این نوجوان به چهار سال زندان محکوم شود، البته روزنامه حریت تاکید کرد که وکیل مدافع وی از دادگاه خواهد خواست او را آزاد کند.

اعتراضات ضد سیاست‌های عردوغان، از تابستان سال گذشته شروع شد و به خیزشی بی‌سابقه تبدیل شد. و همچنین میلیونها کرد در این کشور مورد تجاوز، شکنجه، زندان و کشتار قرار گرفتند.

هیچ نظری موجود نیست: