۲۲.۹.۹۳

فرودگاه بین‌ المللی لندن تعطیل شد


اداره کنترل ترافیک هوایی انگلیس اعلام کرد اختلال در سامانه رایانه‌ای فرودگاه بین‌المللی لندن، ورود و خروج هواپیماها در فرودگاههای این کشور، را از دیروز به حالت تعلیق در آورده است.

بعدازظهر روز جمعه، ۱۲ دسامبر ۲۰۱۴، مقامات هواپیمایی انگلیس ورود و خروج کلیه هواپیماها در فرودگاههای این کشور ، از جمله فرودگاههای هیترو و گیتویک را ممنوع کرده بودند ، و دلیل این کار را نقص فنی کامپیوتری، گزارش نموده بودند!!! ( انگلیس‌ها هیچگاه حرف درست نمیزنند، همه چیزشون خالی‌ بندی و کپی‌، تقلب و شیادی است، و نشان به همان نشانی‌ که شاگردانشان، آخوند‌های جمهوری اسلامی، اعراب حاکم بر صحراهای حاشیهٔ خلیج پارس و از همه مهمتر شیاد و خالی‌بند بزرگ، عردوغان دیکتاتور ترکیه و رهبر گروه تروریستی داعش، جز شیادی و پلیدی عمل دیگری از آنها دیده نمیشود!)

در پی این رویداد، فرود و پرواز هواپیماها در فرودگاه هیترو که پر رفت و آمدترین فرودگاه بین المللی اروپا بعد از فرانکفورت و پاریس است ، متوقف شد.
امروز اداره کنترل ترافیک هوایی انگلیس اعلام کرد اختلال در سامانه رایانه‌ای! فرودگاه بین‌المللی لندن، پایان یافته و ورود و خروج هواپیماها در فرودگاههای این کشور، به حالت ، تقریبا معمولی‌ درآمده است. ولی‌ نگفت که دلیل این اختلال کامپیوتری چه بوده است.

به تازگی انفجارات و اتفاقات خرابکارنه‌ای از این دست بسیار در لندن اتفاق میفتد که دولت انگلیس بشدت از انتشار اخبار آنها جلوگیری کرده و آنها را اتفاقاتی معمولی‌ معرفی‌ می‌کند!!

منبع خبر: یورو نیوز

هیچ نظری موجود نیست: