۶.۹.۹۳

داعشی‌ها عاشق گرفتن عکس یادگاری در ترکیه هستند


امروزه ترکیه و ترکا در انزوای کامل بسر برده و تنها با تروریست‌های داعش و حماس در ارتباطند و روابط دوستانه دارند، و از دیگر ملل و کشور‌های دنیا بیزارند و خواهان هیچ ارتباطی‌ با آنان نیستند!

عناصر گروه تروریستی ترکی‌ داعش به تازگی عکس‌هایی را از عبور آزادانه خود از یکی از مناطق مرزی کردستان اشغالی -ترکیه- و سوریه منتشر کرده اند.
بگزارش پایگاه خبری عالم، در این عکسها عناصر داعش براحتی پس از عبور از دیوار و سیم خاردار مرزی شهری بنام Karkamış در جنوب کردستان اشغالی، وارد سوریه می شوند.

در همین رابطه بگزارش عالم، "رجب طیب عردوغان " دیکتاتور ترکا و رهبر گروه تروریستی داعش در تازه‌ترین تراوشات مخ از کار افتاده ‌اش درباره سفر معاون اوباما به منطقه، با انتقاد از رویکرد آمریکا در سوریه گفت که واشنگتن در بحران سوریه "وقیحانه" عمل کرده است!! ( حکایت دیگ و اون یکی‌ دیگ و روسیاهی و این مطالب!)

عردوغان در سخنانی که اختلاف مواضع واشنگتن و آنکارا را آشکارتر می کند، با وقیح خواندن واشنگتن گفت: خواسته‌هایی که آمریکا از ترکا در زمینه مبارزه با داعش درخواست کرده بی‌پایان است!! ( یعنی‌ آمریکا به ترکا گفت: قارداش مرگ من یواش!!، آبروی ما را بردی، و این از نظر جناب دیکتا یعنی‌ خواسته‌های بی‌پایان!)

وی که در جمع بازرگانان ( قاچاقچیان و چپاولگران جنگ ) آنکارا صحبت می‌کرد به خواسته‌های واشنگتن از ترکا در زمینه مبارزه با داعش اشاره کرد و گفت: دوست دارم بدانید که ما با وقاحت و خواسته‌های بی‌پایان مخالف هستیم!

دیکتاتور ترکا در کردستان اشغالی با اشاره بسفر هفته پیش "جو بایدن" معاون رئیس جمهور آمریکا به کردستان اشغالی، گفت: چرا فردی ۱۲ هزار کیلومتر راه را طی میکند تا به اینجا بیاید و توجه خود بمسایل خاورمیانه را اعلام کند؟ ( یادش رفته اگر همین افراد نبودند، امروز ترکیه از افغانستان ویرانتر بود و ترکا بروند و دعایش را بجان پایگاه نظامی امریکایی‌ها در کردستان اشغالی کنند که بعد از انقلاب شوم غربی‌های جنایتکار و تروریست و دزد و حرامزاده و نوکران ترک و آخوندی اسلامی عربی‌ ۵۷، در کردستان اشغالی تاسیس شد.)

این اراجیف درحالی بمانند تف به بیرون پرتاب میشود که جنگ زرگری بین ترکا و آمریکا، بشکل تهوع آوری همچنان ادامه داشته و ترکا هم همچنان در حال کشتار و قتلعام نیروهای کرد‌ی هستند که درحال مبارزه با تروریست‌های داعش‌ که همان تروریست‌های غربی و ترک و فلسطینی ساخت غرب میباشند. از سوی دیگر ترکا بظاهر با درخواست آمریکا برای در اختیار گذاشتن پایگاه هوایی اینجرلیک برای بمباران مواضع داعش نیز مخالف کرده ا‌ند که دروغی بیش نیست و پایگاه نظامی آمریکا در اختیار امریکایی هاست و ترکا بیش از یک دستمال کهنه و کثیف نقش دیگری در منطقه ندارند. ترکا اصرار دارند که رفتن "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه اولویت استراتژی مقابله با داعش بشمار می‌آید!! ( یعنی‌ امریکایی‌ها میخواستند ارتش ترکیه( همان سپاه داعش) را از پایگاه نظامی که در خود کردستان اشغالی است بمباران کنند!!، و عردوغان می‌گوید این خواسته بی‌پایان است!! : )









هیچ نظری موجود نیست: