۱۸.۸.۹۳

بین ۷۰۰ شرکت کننده از سراسر دنیا، نخبه و مخترع جوان کشورمان، خانم سارا سرفرازی در نمایشگاه بین المللی اختراعات آلمان ، با کسب مقام سومی‌، افتخار دیگری آفرید.


مخترع نخبه و جوان کشورمان ، خانم سارا سر فرازی با اختراع بالش نجات خود در نمایشگاه بین المللی ابداعات و اختراعات آلمان موفق به کسب مقام سوم و دریافت مدال برنز شد.

به گزارش پلکان، خانم سارا سرفرازی جامی با کسب نشان برنز و لوح افتخار نمایشگاه بین‌المللی اختراعات، ایده‌ها و محصولات جدید نورنبرگ آلمان در سال ۲۰۱۴ توانست برای ملت ایران افتخار بیافریند.
این نمایشگاه از ۳۰ اکتبر تا ۲ نوامبر ۲۰۱۴( ۸ تا ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ) در شهر نورنبرگ آلمان برگزار شده است ، در این نمایشگاه ۷۰۰ مخترع از ۳۰ کشور در سطح دنیا شرکت داشته اند .

خانم نابغه و مخترع کشورمان سارا سر فرازی در خصوص طرح ارائه شده خود در اين نمايشگاه فرمودند : با مشاهده افراد بیماری که دمای بدنشان به طور ناگهانی افزایش میافت و بر اثر تب زیاد در نیمه شب دچار تشنج می شدند به فکر اختراع وسیله‌ای افتادم تا قبل از بروز تب و تشنج هشدار دهد.

بالش نجات با قابلیت تعیین میزان دمای بدن بالشی است که در داخل آن سیستمی جهت اندازه گیری دمای بدن افراد تعبیه گردیده است تا در صورتی که دما بیش از حد مجاز افزایش یابد هشدار داده و دیگران را نسبت به این اتفاق مطلع نماید. همچنین این اختراع دارای نمایشگری است ، که دمای بدن را به طور مداوم نمایش می دهد.

در حالی‌ که زنان پر افتخار کشورمان، در خارج از مرز‌های کشور اشغال شده، افتخارت جهانی‌ می‌آفرینند، در اردبیل، یک منگول بیسواد آخوند زاده، به عنوان استاندار اردبیل، پیشنهاد محدودیت تحصیل برای دختران تا حد کلاس نهم را میدهد! تا به این ترتیب دختران زودتر شوهر کرده و خانه نشین شده و فقط نقش ابزار سکس مرد را داشته باشند!! مرگ بر آخوند که از هر طاعونی برای بشر بدتر است و ‌اروپایی‌ها این طاعون را به جان ایرانی‌‌ها انداخته‌اند، مرگ بر انگلیس.

هیچ نظری موجود نیست: