۱۴.۸.۹۳

معاون رئیس جمهور آمریکا یک بار دیگر بر تروریست پروری ترکیه تاکید کرد و خبر عذرخواهی خود را بشدت تکذیب نمود.


ماه گذشته جوو بایدن معاون اوباما رئیس جمهور آمریکا، در سخنرانی‌ خود در دانشگاه معتبر «هاروارد», به نقش متحدان غرب در منطقه مانند تركيه و قطر در تقويت گروه‌های تروريستي اذعان كرد و گفت: ترکیه را بانی‌ تشکیل گروه تروریستی داعش میداند و همچنین گفت که ترکیه حمایت کامل از این گروه تروریستی را بر عهده دارد و اين كشور‌های ترکیه، قطر و عربستان با هدف براندازی نظام سوريه ميليون‌ها دلار صرف تسليح و تقويت گروه‌های تروریستی مسلح كردند.

سپس بر طبق معمول ترک‌ها قرشمالبازی درآوردند و تهدید‌های احمقانه کردند، و چون دیدند کسی‌ تحویلشان نگرفت، برای تسکین پانترک‌ها و افکار برانگیخته عمومی در داخل ترکیه، طبق معمول متوسل به دروغ و مکر و شیادی شده و در رسانه‌ها و سایت‌های خود که مانند قارچ همه جا رویدند، و دروغ پراکنی و مزخرف گویی جز اساسنامه‌شان میباشد، پشت سر هم و به اصرار و به دروغ شایعه کردند که جو بایدن از عردوغان دیکتاتور ترکیه عذرخواهی کرده است، و جار و جنجال احمقانه‌ای به راه انداختند که بیش از پیش آنان را مورد تمسخر قرار میداد.


و سپس معاون رئيس‌جمهور آمريكا گفت، هرگز از تركيه غذر خواهی نكرده و به این ترتیب یک بار دیگر ترکیه و رسانه‌های پانترکی احمقانه را به لجن کشید.


به گزارش پايگاه خبری شبكه العالم، «جو بايدن» اظهار داشت که در رابطه با سخنان حقیقی‌ خود هرگز عذرخواهی نکرده است. و همچنان مشکلات آمریکا در جنگ با گروه تروریستی داعش را " همپیمانانش " دانسته و برخی از کشورهای منطقه از جمله ترکیه و عربستان سعودی را حامی‌ و پشتیبان گروه‌های تروریستی میداند. بایدن گفت: که ترکیه و عربستان به دلیل تلاش برای براندازی دولت سوریه، باعث پدید آمدن گروه‌های تندرو و تروریست شده اند.

بایدن تأکید کرد که هرگز از ترکیه عذر خواهی نكرده و بر مواضع خود مجدا پافشاری کرد.

هیچ نظری موجود نیست: