۱.۹.۹۳

طلا باران شیر زنان کشورمان در مسابقات جام جهانی‌


قهرمانان شیر زن کشورمان خانم‌ها شیرزاد و شهربانو منصوریان دو طلایی دیگر برای ایران عزیز کسب کردند و خانم مریم هاشمی نیز با اختلاف ناچیز به مدال نقره دست یافت.

قهرمان کشورمان خانم شهربانو منصوریان چهارمین مدال طلای کاروان ووشوی ایران در رقابت‌های جام جهانی اندونزی را به دست آورد .

در دومین و آخرین روز از هفتمین دوره رقابت‌های جام جهانی ووشو که در جاکارتا اندونزی جریان دارد و در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم ساندای زنان، شهربانو منصوریان برابر نماینده ویتنام و در پایان مبارزه‌ای سخت که ۳ راند به طول انجامید به پیروزی دست یافت تا چهارمین مدال طلای تیم ملی ووشوی ایران را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مبارزات روز پایانی رقابتهای جام جهانی که در جاکارتا جریان دارد جعفر شیرزاد در دیدار پایانی نماینده سوئد را در دو راند متوالی شکست داد و طلایی دیگر را برای تیم ملی کشورمان کسب کرد. شیرزاد روز گذشته حریف ویتنامی را شکست داده و راهی بازی پایانی شده بود.

برای تیم ملی کشورمان تاکنون سهیلا منصوریان در وزن ۵۲- کیلوگرم، شهربانو منصوريان در وزن ٧٠ كيلوگرم بانوان، حمیدرضا لادور در وزن ۸۰- کیلوگرم و حمیدرضا قلی‌پور در وزن ۸۵- کیلوگرم و جعفر شيرزاد پنج مدال طلا و مريم هاشمي در وزن ٦٥ كيلوگرم يك نشان نقره كسب كرده‌اند.

این دوره از مسابقات که با حضور ووشوکاران ۱۸ کشور روز گذشته در اندونزی آغاز شد عصر امروز به پایان می‌رسد.

پیش از او، حمیدرضا لادور، حمیدرضا قلی پور، سهیلا منصوریان و شهربانو منصوریان به مدال طلا دست یافتند و مریم هاشمی به مدال نقره رسید.

میلیون‌ها دلار بیت‌المال ملت ایران بودجه رسانه‌های کثیف جمهوری اسلامی آخوندی ضدّ ایرانی‌ و فلسطینی است ، و این رسانه‌های عقده‌ای ضدّ ایرانی‌ از حسادت و خباثت طینت و حقارت نهادینه شده شان حتی چند عکس مناسب از قهرمانی ورزشکاران ایرانی‌ نمیگیرند! مرگ بر فلسطین، مرگ بر ترکیه مرگ بر آخوند کثیف اجنبی، مرگ بر خامنه ای

هیچ نظری موجود نیست: