۵.۸.۹۳

در دین من درآوردی آخوندی جمهوری اسلامی، سلطنت مذهبی‌ از پدر به پسر می‌رسد!... آخوند دوزاری محمدسعید مهدوی کنی به جای پدر دزد و مفسد في الأرض ش بر تخت سلطنت می‌نشیند


به دنبال مرگ آخوند مفسد مهدوی کنی، رئیس سال‌ و پا و تیپا خورده “دانشگاه امام‌صادق” در تهران، منابع خبری نزدیک به حکومت جنایتکار آخوندی، از معرفی فرزند وی، آخوند کثیف محمدسعید مهدوی کنی به عنوان رئیس! جدید این دانشگاه خبر می‌دهند. یعنی‌ سلطنت موروثی است و هر آخوندی که یک گوش ایران را گرفته و دستگاه چپاول و حکومت خصوصی راه انداخته بعد از اینکه خبر مرگش سقط میشود، پسر حرومزاده ولد زنایش به جای او می‌نشیند!

وب‌سایت “پارس” نزدیک به “اصول‌گرایان”، روز شنبه (۳ آبان-۲۵ اکتبر) با انتشار گزارشی از زمینه‌چینی‌ها برای ریاست! آخوند دوزاری محمدسعید مهدوی کنی بر “دانشگاه امام صادق” خبر داد و نوشت که در همین راستا، بعد از بستری شدن مهدوی‌کنی در بیمارستان، هیات امنای جدید این دانشگاه با انتصاب فرزند وی به عنوان یکی از اعضا، تغییر یافت.


این وب‌‌سایت از هاشم حسینی بوشهری، محمدسعید مهدوی کنی، سیدمصطفی میرلوحی (داماد مهدوی کنی) و علاءالدین میرمحمدصادقی به عنوان اعضای جدید هیأت امنای “دانشگاه امام صادق” نام برده و خاطرنشان کرده که علی خامنه‌ای، رهبر احمق‌ها نیز هم‌چنان در مقام ریاست! این هیات باقی مانده است.

این گزارش با تاکید بر این‌که با “پایان بررسی‌ها”، به زودی و “طی روزهای آینده”، سعید مهدوی کنی به عنوان ریاست “دانشگاه امام‌صادق” معرفی خواهد شد، اضافه کرده که ریاست دانشکده ارتباطات این دانشگاه نیز که پیش‌تر بر عهده‌ی وی بود، از چندی قبل به فرد دیگری سپرده شد آن هم در حالی که محمدباقر باقری کنی، قائم‌مقام دانشگاه (برادر محمدرضا مهدوی کنی و پدر داماد علی خامنه‌ای)، در حکم رئیس جدید این دانشکده به “لزوم حضور آخوند دوزاری ر محمدسعید مهدوی کنی در دیگر مسوولیت‌های این دانشگاه” اشاره کرده است!!

گفتنی است “دانشگاه امام‌صادق” قبل از انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، شعبه‌ای از دانشکده‌ی مدیریت دانشگاه هاروارد آمریکا بود و از دانشجویان نخبه‌ی آن زمان و برای دوره فوق‌لیسانس دانشجو می‌پذیرفت. بعد از انقلاب، این دانشکده، به همراه املاک متعلق به آن، در اختیار “جامعه الصادق” قرار گرفت تا “دانشگاه امام صادق” را با هدف تربیت دانشجو در رشته‌های مرتبط با “علوم دینی! و یا نوکر عرب پروری ” در آن تاسیس کنند. مطابق اساس‌نامه‌ی اولیه‌ی این دانشگاه، ریاست هیات‌ امنای آن متشکل از شماری از آخوند‌های جانی حکومت از جمله علی خامنه‌ای رهبر کنونی احمق‌ها ، بر عهده‌ی آیت‌الله حسین‌علی منتظری، قائم‌مقام وقت خمینی سقط شده بود که بعد از کنار گذاشته‌شدن وی از تمام سمت‌های حکومتی‌اش، آخوند مفسد محمدرضا مهدوی‌کنی، به طور کامل، ریاست دانشگاه را در اختیار گرفت.

این دانشگاه که بسیاری از دانش‌آموختگان آن در مناصب ارشد حکومت آخوندی اجنبی قرار گرفته‌اند، در بیش از سه‌ دهه‌ی گذشته، تحت کنترل خانواده‌ی محمدرضا مهدوی کنی قرار داشت و او را به یک فرد قدرتمند و ثروتمند در ایران تبدیل کرد.

مهدی خزعلی، فعال سیاسی منتقد، و فرزند ابوالقاسم خزعلی، دیگر آخوند پرنفوذ در ساختار جمهوری اسلامی، در خردادماه گذشته، در یک سلسله مطالب افشاگرانه درباره‌ی مهدوی کنی که به بازداشت وی منجر شد، از «سلطنت مالی» این رئیس درگذشته‌ی “مجلس خبرگان رهبری” خبر داده و با اشاره به یکی از موارد فساد مالی او نوشته بود که مهدوی کنی در مقام ریاست “دانشگاه امام‌صادق” «سال‌ها قبل در ازای دریافت ۱۲۵ میلیارد موافقت کرد تا شهرداری، مجوز پایان کار ساکنان “برج ایران‌زمین” تهران را که در مجاورت “دانشگاه امام صادق” قرار داشت، صادر کند»! دزد جانی!!

خزعلی، چهار سال قبل در دی‌ماه ۸۹ نیز در یادداشتی، با اشاره به هم‌دوره بودنش با محمدسعید مهدوی کنی در دوره ۲۳ مدرسه علوی، از او به عنوان فردی “متکبر” و “هتاک” نام برده بود که با استفاده از رانت پدر، در زمان جنگ هشت‌ساله‌ با عراق در “جبهه‌ها” حضور نیافت اما «چند سال پیش یک‌دفعه با لباس روحانیت»، در حالی‌که «رفتارش هم عوض شده بود» و «طور دیگری صحبت می‌کرد» ظاهر شد.

او با تاکید بر این‌که «سعیدآقا هیچ وقت کار اقتصادی نکرد» به کنایه نوشته بود که «خداوند رزق او را می‌رساند» به گونه‌ای که مثلا «تا ازدواج کرد خداوند خانه خوبی برایش خرید»! الله خداوند دزدان انگلیس را برای اینها نگاه دارد!

محمدسعید مهدوی کنی، ۲۶ خردادماه سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. وی دیپلمش را در ریاضی فیزیک گرفت و سپس به دانشگاه امام صادق رفت و مدارک لیسانس، فوق لیسانس و سرانجام دکترای خود را در رشته‌ی “فرهنگ و ارتباطات” از دانشگاه تحت ریاست پدرش دریافت کرد!!

عضویت در “هیأت امنای دانشکده صداوسیما”، “شورای سیاست‌گذاری شبکه دوم” تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی و “هیأت امنای پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری” از جمله مسوولیت‌های وی در سال‌های اخیر محسوب می‌شود!!! مرگ بر جمهوری اسلامی اجنبی، مرگ بر آخوند ، مرگ بر خامنه‌ای دلقک فلسطینی ها

منبع : تقاطع

هیچ نظری موجود نیست: