۱۶.۷.۹۳

در حالی‌ که کره شمالی برای ورزشکارانش جشن باشکوه ملی‌ برگزار می‌کند، کاروان ورزشی ایران، پس از افتخار آفرینی‌های شایان، از بازی‌های آسیای مانند لشگری شکست خورده، جدا جدا وارد ایران شدند، بدون هیچ استقبال رسمی‌!


در حالی‌ که کره شمالی برای رتبه هفتمی کاروان ورزشی خود در المپیک آسیایی، جشن ملی‌ می‌گیرد، و تمامی کشور به استقبال ورزشکارانشان میروند، جمهوری اشغالگر کثیف اسلامی آخوندی عربی‌، که شامل فلستینی‌های عقبمانده و پانترک‌های منگول عقده‌ای میباشد و این روانی‌‌ها در ایران همه کاره هستند، و از وزارت اطلاعات ترکیه و عربستان خط میگیرند، حتی استقبال معمولی‌ هم از قهرمانان ایرانی‌ نکردند، و تازه قهرمانان ما شانس بیاورند که به جرم بالا بردن پرچم ایران، توسط تروریست‌های ترک ترور نشوند، و یا به آنها انگ زده نشود و ابرویشان را نبرند، و یا حقشان را در اجتماع نخورند و آنان را سرخورده نکنند!!



کاروان ورزشی ایران، دلاوران ایران زمین که با نتایج بسیار درخشانتر به میهن بازگشتند، حتی در حد یک تیم‌ شکست خورده هم مراسمی نداشتند و جدا جدا و از هم گسیخته با هواپیما‌های مختلف به ایران بازگشتند!!! 



یادآوری میشود در پایان هفدهمین دوره این بازیها کاروان ورزش ایران با کسب ۵۷ مدال، ۵۷ بار پرچم ایران را بالا بردند، و با کسب ۲۱ مدال طلا، ۱۸ مدال نقره و ۱۸ مدال برنز در رده پنجم قرار گرفت. کاروان ایران در دوره گذشته که سال ۲۰۱۰ به میزبانی شهر گوانگجو چین برگزار شده بود با کسب ۲۰ مدال طلا، ۱۴ نقره و ۲۵ برنز در جایگاه چهارمی قرار گرفته بود.
مرگ بر ترکیه جنایتکار ، مرگ بر آخوند و جمهوری اسلامی، مرگ بر هرچی‌ فلسطینی انگل ایران و ایرانی‌!!!




صدای روسیه می‌نویسد:

حزب کارگران کره و کمیته دفاع دولتی کره شمالی یک مراسم ویژه‌ای را همانی به افتخار ورزشکارانی برگزار کردند در بیست و هفتمین بازی‌های آسیایی در اینچئون نتایج خوبی را نشان دادند.

امروز رسانه‌های محلی این مطلب را گزارش دادند.

معاون مارشال هوانگ پیونگ سو، رئیس اداره سیاسی ارتش خلق کره در این مراسم حضور یافت. او همراه با چو ریونگ هه و کیم یونگ گون، یک دبیر دیگر کمیته مرکزی حزب به اینچئون برای شرکت در مراسم اختتامیه بازی‌های آسیایی سفر کردند. . چو ریونگ هه به ورزشکاران تبریک گفت و تاکید کرد که دستاوردهای آنها "به یک جشن بزرگ و منبع الهام بخش برای مردم و ارتش شد" که در راه ایجاد یک کشور مرفه و پیشرفته حرکت می کنند".

تیم ملی کره شمالی با کسب ۳۶ مدال، از جمله ۱۱ مدال طلایی در این مسابقات مقام هفتم را به دست آورد. مفسران ورزشی به پیروزی وزنه برداران کره شمالی پیروزی اشاره کردند. آنها در اینچئون ۴ رکورد جهانی را برقرار کردند .


هیچ نظری موجود نیست: