۴.۸.۹۳

انتخاب یک ایرانی‌ به عنوان سفیر آمریکا در سوئد که یک امر عادی و کاملا پیش پا افتاده است، دشمنان ایرانی‌‌ها را به جنب و جوش رسانه‌ای درآورد.

خانم آزیتا راجی از طرف دولت اوباما به عنوان سفیر آمریکا در سوئد انتخاب و به این کشور فرستاده شد.

‌اروپایی‌ها که همه جا اسم ایران را خط زده و به جای آن یا مینویسند "اسلام" ( مثلأ در زیر یک مینیاتور ایرانی‌ که زنی‌ نیمه لخت را در حالی‌ که جام شرابی در دست دارد، احمقانه می‌نویسند هنر مینیاتور اسلامی!!! :) )، و یا می‌نویسند هند، یا افغانستان یا ترکیه و یا عرب و یا نام کثیف خودشان را در مقابل دستاورد‌های فرهنگی‌، علمی‌ و تاریخی‌ ایرانی‌‌ها مینوسند و به این ترتیب از مطرح شدن نام زیبای ایران با دشمنی در حد پدر کشتگی پرهیز میکنند،( البته در این راه از طرف آخوند‌های عرب اشغالگر ایران هم حمایت مالی‌ شده و میلیارد‌ها پول نفت ایرانی‌‌ها را به عنوان پاداش میگیرند!! همان کاری که در بازی‌های جام جهانی‌ کردند و به کمیته فوتبال میلیارد‌ها از پول خود ایرانی‌‌ها پرداختند تا تیم‌ ملی‌ ایران را به هر طریقی زمین بزند!) از اینکه سفیر آمریکا در سوئد یک ایرانی‌ است، تا انتهای دل و روده‌شان آتش گرفته و درست مانند همیشه که خود جرات و جسارت زدن حرف و نشان دادن عملشان را ندارند و این کار را از طریق کشور‌های تحت تسلطشان مانند ترکیه، هند، پاکستان، خلیفه نشینان عربی‌، اندونزی، مالزی و و و میزنند ، این بار نیز در این رسانه‌های وابسته و مزخرف پراکن مانند ذرت بو داده، بالا و پایین می‌پرند و دل ما را که چنین سوخته اند شاد میکنند!

انتصاب سفیر جدید و ایرانی‌ ایالات متحده در سوئد با خشم کارگزاران جنایتکار و ترسوی ‌اروپایی همراه بود.


به گزارش عصرایران، «آزیتا راجی»، سفیر باراک اوباما در سوئد، از سوی روزنامه «تایمز» چاپ هندوستان به عنوان فردی «هندی ـ آمریکایی» مورد تقدیر قرار گرفت در حالی‌ که آزیتا راجی متولد تهران است و تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در ایران گذرانده است.

در همین حال، دبیر شورای ملی ایرانی آمریکایی‌ها در حساب توئیتر خود انتصاب نخستین «ایرانی ـ آمریکایی» به عنوان سفیر آمریکا را تبریک گفت.

این در حالی است که در وب سایت «کاخ سفید»، آزیتا راجی متولد تهران معرفی شده است که تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در ایران و سپس لوزان سوئیس گذرانده است و در آمریکا تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه داده است. او با زبان‌های متعددی آشنایی دارد.

آزیتا راجی پیش تر معاون رئیس کمیته مالی ملی کنگره آمریکا بود.

در حالیکه معرفی راجی در وب سایت کاخ سفید اشاره‌ای به هندوستان نمی کند، روزنامه تایمز هندوستان و نیز روزنامه‌های پاکستانی از او به عنوان یک هندی ـ آمریکایی نام برده اند. در همین حال، گروه‌ها و سازمان‌های ایرانی در آمریکا نیز وارد جنجال رسانه‌ای شده اند تا از خاستگاه او به عنوان «ایرانی» دفاع کنند.

درحالیکه آزیتا راجی پیش از این معاون رئیس کمیته مالی ملی کنگره آمریکا، و یکی از اصلی‌ترین مهره‌های جذب کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی اوباما در سال ۲۰۱۲ بوده است.



هیچ نظری موجود نیست: