۴.۸.۹۳

این کفتار‌های ابلیس بیگانه، حتی به پیکر بیجان ایرانی‌‌ها هم رحم نمیکنند! فضای شدید امنیتی در مراسم خاکسپاری ریحانه جباری, سناریو‌ای که ۳۵ سال است تکرار میشود، یعنی‌ هم بیگناه اعدام میکنند، و هم اجازه خاکسپاری و احترام به میّت را نمی‌دهند! ننگ بر اینچنین ذلتی که فرو خورده میشود.


دختر جوانی‌ که در عنفوان جوانی‌، قربانی جامعه مریض، پریشان احوال، عقب مانده و نفرت انگیزی شد که آخوند‌های فلسطینی و پانترک به ایرانی‌‌ها تحمیل کرده‌اند. کفتار‌هایی‌ که به پیکر بیجان این جوانان هم رحم نکرده و با دشمنی که نزد هیچ قوم وحشی ترکی‌ در طول تاریخ دیده نشده، با زنده و مرده ایرانی‌‌ها رفتار میکنند.

دو گروه جنایتکار کثیف و حرامزاده‌های ابلیس، یعنی‌ تروریست‌های فلسطینی و پانترک‌های مریض روانی‌ که تا پیش از این دست در دست هم داده و ایران را به نابودی کشانده اند، اینک در رقابت با یکدیگر بر سر چپاول این مملکت بیصاحب، ایرانی‌‌ها را قربانی میکنند، یک گروه اسید میپاچد ، گروه دیگر برای عقب نماندن، دختر جوانی‌ را که جرمش بشدت مشکوک است، به دار میاویزد، آنهم با شیوهٔ که هیچ وحشی در دنیا انجام نمیدهد، یعنی‌ با طنابی که کج به گردن قربانی بسته میشود تا بیشترین رنج و عذاب را در طی‌ اعدام برای قربانی بهمراه داشته باشد. و قربانی را با زجر بکشد!

سایت روزانه می‌نویسد:

صبح غمگین یکشنبه ۲۶ اکتبر، فضای اطراف محوطه‌ای که قرار بود پیکر ریحانه جباری در آنجا به خاک سپرده شود، با اسلحه به دستان حکومت اسلامی قرق شده بود. بیش از ۱۵۰ نفر نیروی مسلح ، پلیس ضد شورش قرار بود مانع از تجمع مردمی شوند که آمده بودند در کنار خانواده داغدار ریحانه باشند.


بسیاری از کسانی که برای همدردی رفته بودند، با سد نیروهای امنیتی و لباس شخصی رژیم مواجه شده و به آنها گفته میشد نزدیک نشوید، متفرق شوید.

جمهوری اسلامی سناریو را امروز تکمیل کرد. چه خبر بود، مگر فقط قرار نبود پیکر یک زن که به دست اینها اعدام شد، به خاک سپرده شود، از چه میترسیدند؟

طبق اخباری که به ما رسیده، در این مراسم از پدر ریحانه خبری نبود، آیا رژیم پدر را گروگان کرفته تا مراسم ساکت برگزار شود؟

حاضرین گفتند، شعله پاکروان با روحیه عالی آنجا ایستاده بود و فرزند دلبندش را بدرقه کرد. فرزندی که اسمش و عکسش جهانی شد، فرزندی که به اجرای حکم اعدامش همگان در سراسر جهان اعتراض کردند، فرزندی که قربانی یک سیستم ضد زن و یک دستگاه بیرحم شد ، و امروز در قلب میلیونها جا گرفت و رفت!



هیچ نظری موجود نیست: