۹.۷.۹۳

پوتین خودش تو دهنِ تاریخ جعلی غربی ها میزند.... سپر رزمی یکی از سربازان شاه عباس اول (قرن ۱۵-۱۶) هدیه ویژه پوتین به ایران

سپر رزمی یکی از سربازان شاه عباس اول

بنا بر تاریخ جعلی غربی ها , ایران چهار راهی بوده که هر وحشی از ننش قهر میکرده به ایران حمله میکرده و میزده, میکشته, چپاول میکرده و ایرانی ها هم هیچی ! در حالی که واقعیت این است که تنها یک تمدن و یک کشور آباد وجود داشته و ان هم ایران بوده است و بعد ها هی از ایران کندند و برای خودشان تاریخ سازی کردهاند. دنیا هر چه دارد از ایران دارد به همین دلیل هم هست که در دور افتاده ترین نقاط دنیا هم که زمین را بکنید, آثار اهورامزدای ایران و تمدن پارس میزند بیرون.

بنا بر تاریخ جعلی غربی ها که بر اساس سیاست برای نوکرشان ترک ها ساخته اند, اولان تاتار ها را نیاکان ترک ها نامیدند , که این اشتباه مطلق است, دوما حمله , کشتار, سوزاندن و سپس فرار قبایل وحشی ترک و تاتار را امپراتوری نامیدند , که این جک تاریخی است , و این جنایتکاران با دزدی, چپاول, و پنهان ساختن آثار تمدن ایران, سعی در مخدوش کردن تاریخ داشته که این تلاش مزبوحانه آنان گاه گاهی رو شده و مایه خنده میشود. سپر یک سرباز ساده ایرانی ( که در نوع خودش شاهکاری است و ببین وقتی این سپر یک سرباز ساده بوده سپر یک فرمانده چه بوده و سپر شاه میبایستی اعجاب انگیز باشد ) و یک جمله پوتین چند جلد کتاب جعلی تاریخ غربی را سوزاند !
رئیس جمهور روسیه در سفر اخیر روحانی به این کشور یک هدیه ویژه به وی داد.
پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور در صفحه فیسبوک خود نوشت: دیدار عصر دوشنبه (۷ مهر ۹۳) ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با روحانی (که بعد از نشست موفق سران ساحلی دریای خزر در آستاراخان روسیه برگزار شد) بسیار صمیمی بود. چهار دیدار دو رئیس جمهور طی یکسال، نشان از شتابی دارد که دو کشور بزرگ و همسایه برای توسعه روابط آغاز کرده اند.




پایان دیدار گرم پوتین – روحانی خاطره انگیز هم شد. رئیس جمهور روسیه دستور داد کارکنان کاخ کرملینِ آستاراخان قابی را برای هدیه به رئیس جمهور ایران بیاورند.

آوردند... سنگین و با ابهت بود...کمی هم ضربه خورده بود.... درون قاب، سپر رزمی یکی از سربازان شاه عباس اول (قرن ۱۵-۱۶) از جنس برنز و طلا، و مربوط به جنگی بوده که در آن دوره میان ایران و قبیله‌های وحشی تاتار که بعد‌ها خود را عثمانی نامیدند رخ داد که ایرانی‌‌ها همیشه برنده بودند، تنها یک مورد به ناجوانمردی آن هم به کمک دزدان دریای غربی، انگلیس و فرانسه به تبریز ریختند و شهر تبریز که عروس شهر‌های دنیا بود سوزاندند، به زن‌ها و کودکان تجاوز کردند و ۵۰ هزار مردم غیر نظامی را کشتند.

پوتین آخرین جمله ای که با خنده گفت، این بود: «ظاهرا این سپر بدست حریف افتاده، اما ایران برنده آن نبرد بود.» (دزدی ترک‌ها از ایرانی‌‌ها تازگی ندارد، و زبانزد همه دنیاست)

جلسه با صمیمیت و خرسندی حاضران پایان یافت.





هیچ نظری موجود نیست: