۴.۷.۹۳

صد رحمت به داعش! !!! صد رحمت به طالبان!!!! صد رحمت به بوکو حرام!!! آخوند بچه باز عقب مونده در جمهوری کثیف منحرف اسلامی رو دست همه اینها بلند شده!!!


یک آخوند ۴۳ ساله منحرف جنسی‌ که اگر هر جای دیگر دنیا بود به جرم قرار دادن یک کودک ۱۲ ساله برای سکس میبایستی سالها در زندان از طرف دیگر زندانیان تحت تجاوز قرار میگرفت . در جمهوری کثیف منحرف اسلامی داعشی، که سکس با کودکان را جایز میداند و بنا بر سفارش بنیان گذار این نظام کثیف، سنّ سکس با کودک به ۶ ماهگی می‌رسد، با افتخار او را آورده و جلو دوربین میگذارند تا در سیمای ضرغامی و یا طویله پانترک‌ها با وقاحت باد به غب غب بیاندازد و و تو گویی این آخوند کثیف جایزه نوبل فیزیک را برده، با بیشرمی از کودکانی سخن بگوید که با مادرشان تنها ۱۲ سال تفاوت سنی‌ دارند! و در کمال وقاحت از اخلاق هم سخن می‌گوید و خود را صاحب نظر دانسته و تلویزیون را به صلاح خانواده نمیداند، انگار این مرتیکه ۴۳ ساله منحرف جنسی‌ ، نیست که یک دختر بچه را داده تا با او سکس داشته باشند و این کودک بینوا را ۲ بار پشت سر هم حامله کنند !!!
و با حماقت تهوع آور می‌گوید ما تلویزیون نمی‌بینیم به جاش شب تا صبح نشستیم پای اینترنت و چت می‌کنیم، چون تلویزیون به صلاح خانواده نیست ولی‌ گردش در اینترنت که به گفته آخوند منگول مکارم شیرازی: "اینترنت آدم‌ها را سریع به فاحشه خانه می‌رساند"، به صلاح است!!!

این جامعه‌ای است که آخوند‌های‌ عرب کثیف منحرف جنسی‌، ضدّ بشر و دشمن ایران و ایرانی‌ به ایران تحمیل کردند. سکس با دختر بچه‌ها و محروم کردن این کودکان از یک زندگی‌ طبیعی و تبدیل آنها به ابزار نشاندن هوس مرد‌های کثیف منحرف جنسی‌ که این کودکان را تنها برای سکس میخواهند.

صد رحمت به داعش و طالبان، چرا که آنها هر کاری میکنند دیگر معلم اخلاق نمیشوند، این آخوند ۴۳ ساله منحرف جنسی‌ با وقاحت تو تلویزیون از اخلاق و صلاح خانواده می‌گوید!!
 یعنی‌ هزار بار بالا اوردم هنوز حالت تهوع دارم. مرگ بر آخوند، مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر جمهوری کثیف بچه باز‌های اسلامی

هیچ نظری موجود نیست: