۸.۷.۹۳

جانی معدوم خمینی: این غلط فهمی‌ آا از قرآن که کسی‌ بگوید قرآن نگفته آا، جنگ جنگ تا نابودی



خداییش وقتی‌ سخنرانی!‌های خمینی ملعون را می‌شنویم، باید انصاف بدهیم که خمینی سقط شده از ابتدا نه تنها با حرف گفته بود و بارها هم گفته بود و به تکرار هم گفته بود و با زبان ساده هم گفته بود، بلکه با عمل هم به ایرانی‌‌ها نشان داده بود که این داعش و حکومت داعشی است که قرار است در ایران جاگیر شود!
 او به صراحت می‌گوید، ما داعشی هستیم و قرآن و اسلام داعشی است و قرآن و اسلام می‌گوید کشتار و جنگ....
خمینی برخلاف آنچه که برای احمق سازی و شستشوی مغز کودکان ایرانی‌، در کتب تعلیمات دینی دبستانی اسلام را راه نجات و درستی‌ مینامند، و با قرار دادن یک هاله نور دورِ سر یک عرب، او را مظهر رحمت و مهربانی و انسانیت معرفی‌ میکنند، و آنچنان مخش را می‌کوبند که تا آخر عمر ترمیم نمی‌شود،
خمینی بر خلف این شیادی، رک و راست می‌گوید، اسلام مذهب جنگ است، مذهب بی‌رحمی است، مذهب کشتار است، و اون مذهبی‌ که درش جنگ نیست ناقص است!!
او گفته بود و در عمل هم نشان داده بود، که دنبال کشتار و جنگ و ویرانی و بریدن سر و احکام داعشی است، این گناه ملت است که یا نمی‌فهمید و یا نمیخواست بفهمد که چه در انتظارش است. و یا به دلیل دگردیسی از ملت ایران به امت اسلام، مخش را به ‌مرخصی فرستاده بود.
و نتیجه اینکه جامعه دچار کثیفترین و خطرناک‌ترین ویروس ممکنه یعنی‌ حکومت جلّادان داعشی شد که جز کشتار، دزدی و بی‌رحمی هیچ نمیشناسند.

تصاویر زیر گوشه کوچکی از عملکرد دوران طلایی امام را نشان میدهد، تصاویری که ثابت می‌کند، خمینی شوخی‌ نداشته و به اینکه اسلام راستین همان اسلام داعش امروزی است، اعتقاد قبلی‌ داشت، اون احمق‌هایی‌ که از دوران طلایی امام سخن گفته و حسرت آن دوران را میخورند و قرار است به آن دوران بازگشت کنند، هنوز در دوران دگردیسی از احمق به احمقترین بسر میبرند. و آن امتی که هنوز نمیفهمه که چه دارند به او می‌گویند، و دنبال رو شعار دهندگان دوران طلایی امام است، و در رویا بسر میبرد، در مرحله تبدیل از احمقترین به مشنگ میباشد!

















هیچ نظری موجود نیست: