۷.۷.۹۳

کشتی گیران کشورمان در المپیک آسیایی اینچئون


کشتی گیران پهلوان کشورمان صبح امروز توانستند با غلبه بر کشتی گیران کره به فینال مسابقات اینچئون را یابند. در این مسابقه داوران بیشرف و بیوجدان و خودفروش به طور علنی قضاوت مسابقه را به نفع کره ای‌ها اعلام می کردند اما جوانان خوش غیرت ایرانی این اجازه رو به حریفان خود نداده و با تمام تلاش و دعای مردم خون گرم حق خود را گرفتند. ( ایران اگر صاحب داشت و یک حکومت ایرانی‌ بر سر کار بود هیچ احدی نمیتوانست در دنیا به ایرانی‌‌ها زور بگوید و حق آنان را ضایع کند، متاسفانه یک مشت تروریست فلسطینی دور یه مرتیکه مافنگی شیره‌‌ای ناقص عقل ناقص جسم ناقص وجود را گرفته‌اند و به و برای چپاول ثروت‌های ایران این مترسک متوهم را سرپا نگاه داشته اند، و این را همه دنیا میدانند، و به همین دلیل هم با بیشرمی و وقاحت به ایرانی‌‌ها زور می‌گویند، ولی‌ بدانند که همه این‌ها ضبط خواهد شد و به خاطر سپرده شده و در وقتش جواب داده خواهد شد!! )


مرحله فینال مسابقات کشتی لحظاتی بعد راس ساعت ۲ به طور پخش زنده از شبکه ۳ نمایش داده می شود.
بازی‌های اینچئون که بازی‌های المپیک آسیایی است همچنان در اینچئون کره جنوبی ادامه دارد. ۴۵ کشور از آسیا در این مسابقات حضور دارند و در رشته‌های ورزشی و رویدادهای دیگر همچون کبدی، ووشو یا سِپک‌تاکرو با یکدیگر رقابت می‌کنند. نتیجه نهایی این مسابقات در ۴ اکتبر اعلام خواهد شد.

در همین رابطه خانم الهام تیموری شاعر خوش ذوق کشورمان، شعری را در ستایش پهلوانان و دلاوران ایران سروده اند، به کوری چشم دشمنان ایران البته..

کشتی ایران چُنین کولاک کرد
میزبان را از جداوِل پاک کرد
بُرد هر دَم یک حریف از یک طرف
در تشک هم پشتِ هم هِی خاک کرد
چون کُره ناکام شد از چهار سو
بی صدا و نرم سر در لاک کرد
گرد و خاکی شد به میدان دیدنی
هر حریفی گرم کن در ساک کرد
گرچه خادم اندر آن میدان نبود
هادی و پرویز را چالاک کرد
هی خطا می داد داور سمت ما
نام خود را چون خس و خاشاک کرد
پهلوان ما که کم مردانه نیست
ظرف سی ثانیه هر دم خاک کرد
داور و قاضی نشد یاری کند
تیغ شد زخم کره را چاک کرد
لپ مطلب یک کلام‌ای دوستان
تیم کشتی باز هم کولاک کرد.

الهام تیموری



هیچ نظری موجود نیست: