۲.۷.۹۳

پهلوان محسن محمد سیفی در ووشو دومین مدال طلای کاروان کشورمان در بازیهای آسیایی اینچئون را کسب کرد.


درآغاز پنجمین و آخرین روز رقابتهای ووشوی بازیهای آسیایی اینچئون مسابقات فینال اوزان مختلف برگزار شد که در ۶۵- کیلوگرم ساندای مردان آقای محسن محمد سیفی در یک مبارزه تماشایی "ریشات لیونشو" از قزاقستان را شکست داد و طلای خود در بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو را تکرار کرد.

ووشوکاروزن ۶۵- کیلوگرم ایران برای رسیدن به این مرحله نمایندگان قرقیزستان و فیلیپین را ناک اوت کرد ودر مبارزه نیمه نهایی هم نماینده چین را شکست داده بود.

پهلوان محمد سیفی مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو، برنز مسابقات آسیایی بزرگسالان ۲۰۰۷ ماکائو، نقره مسابقات جهانی ۲۰۰۹ کانادا، طلای جام جهانی ۲۰۱۰ چین، طلای مسابقات جهانی۲۰۱۱ ترکیه، طلای مسابقات بزرگسالان آسیا ۲۰۱۲ ویتنام، طلای مسابقات ورد گیمز ۲۰۱۳ کلمبیا، طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۳ مالزی را در کارنامه دارد.

در ساندای بانوان هم در وزن ۵۲- کیلوگرم الهه منصوریان مقابل نماینده چین به مدال نقره دست یافت.

حمیدرضا لادور در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان نیز تا دقایقی دیگر در فینال با حریف کره‌ای مبارزه خواهد کرد.

وقتی‌ تمام رسانه‌های ایران دست بدترین دشمنان ترک و عرب است و با پول ایرانی‌ زالو وار چسبیده و جز دشمنی هدف دیگری ندارند، از قهرمانان ایران و مراسم قهرمانی آنان بجز چند عکس مخدوش، بیکیفیت که در حالت‌های بسیار نامناسب گرفته شده، چیز دیگری در دست نیست!! مرگ بر آخوند و نوکران ترک و عرب فلسطینی.






هیچ نظری موجود نیست: