۷.۷.۹۳

وزير انگليسی پس از سکس چت با یک مرد، مجبور به استعفا شد!

وزير ۵۶ سالۀ متاهل و دارای پنج فرزند جامعه مدنی انگليس پس از سکس چت با یک مرد، مجبور به استعفا از سمت خود شد!
وزیر جامعه مدنی انگلیس به دلیل افشا شدن تلاش برای برقراری رابطه جنسی‌ با خبرنگاری که خود را به دروغ یک زن جوان معرفی کرده بود، مجبور به استعفا از سمت خود شد.
 بروکز نیومارک، وزیر جامعه مدنی در کابینه دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلیس بود، اما پس از انتشار عکس لخت و مفتضح او در روزنامه ساندی‌میرور استعفای خود را تقدیم کرد که پذیرفته شد.

پس از سکس چت خصوصی ایتنرنتی با خبرنگاری که خود را یک دختر ۲۰ ساله معرفی می‌کرد، نیومارک یک عکس از خودش را در حالی‌ که تنها یک شورت یقه‌ اسکی به تن‌ دارد، ارسال کرد. پس از آن این وزیر از خبرنگار دعوت کرد که در جریان کنفرانس حزب محافظه‌کار که دیروز (یکشنبه) آغاز شد، با او دیدار کند.


روزنامه ساندی‌میرور در این باره نوشت: نیومارک ۵۶ سالۀ متاهل و دارای پنج فرزند، یک سری عکس‌های لخت و مفتضح نامتعارف از خود را به صورت آنلاین برای خبرنگار مردی که فکر می‌کرد یک فعال زن جوان است، ارسال کرده بود.

استعفای نیومارک از وزارت یک اتفاق غیرمنتظره و منفی برای دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس، محسوب می شود، چون نیومارک از اعضای حزب محافظه کار به رهبری کامرون بوده و در روز یکشنبه این حزب نشستی را برای بررسی سیاست‌های آن برای شرکت در انتخابات آتی عمومی برگزار کرد.

نیومارک که از سال ۲۰۰۵ عضو محافظه کار پارلمان انگلیس است، در سخنانی گفت: من از سمت وزیر جامعه مدنی استعفا دادم. می‌خواهم که در این برهه زمانی حریم خصوصی خانواده‌ام رعایت شود. من همچنان یکی از وفاداران دولت کنونی باقی می‌مانم.

کنفرانس محافظه‌کاران با هدف تبیین راهکار برای انتخاب مجدد در انتخابات مه ۲۰۱۵ صورت می‌گیرد، اما استعفای این وزیر دومین ضربه به نخست‌وزیر انگلیس محسوب می‌شود.

روز شنبه یکی از قانونگذاران محافظه‌کار به حزب مستقل انگلیس پیوست. دفتر نخست‌وزیر انگلیس با انتشار بیانیه‌ای گفت که استعفای بروکز نیومارک را پذیرفته است و راب‌ویلسون قانونگذار محافظه‌کار، وزیر جامعه مدنی! خواهد شد.

علاوه بر آن انتقادات اخیر، حزب بریتانیا مستقل که به دلیل رویکرد ضد اتحادیه اروپا، توانسته محبوبیت خوبی در انگلیس کسب کند نیز موجب شده تا دیوید کامرون به شدت از جانب این حزب احساس خطر کند.








هیچ نظری موجود نیست: