۲۱.۶.۹۳

خیانت دوباره دولت ترکیه به متحدین خود


جاسوس و سگ نگهبان دروازه اروپا، در منطقه آسیای مرکزی، دولت فاشیست ترکیه، اعضای گروه‌های تروریستی را که در زیر بال و پر خود گرفته است، به کشور‌های اروپایی میفروشد!!

دولت فاشیست و نژادپرست ترکیه که در نامردی ،خیانت و پلیدی مقام اول را در دنیا دارد، پس از بازداشت رهبر یکی از گروه‌های تروریستی فرانسه، وی را به مقامات مسئول فرانسه تحویل داد!! این شخص مسئول فریب دادن جوانان مسلمانان ساکن در فرانسه و کشاندن آنان به ترکیه و فرستادن آنها به گروه تروریستی داعش بود و توسط گروه خود به انتخاب داوطلب در فرانسه پرداخته و امور لازم برای سفر آنها به ترکیه را هماهنگ می کرد. این کار با هماهنگی و کمک مطلق دولت فاشیست ترکیه و وزارت اطلاعات جنایت کار این کشور جعلی صورت می‌گیرد و ترکیه این گونه افراد واسطه را حمایت همه جانبه می‌کند، و این حمایت تا زمانی‌ طول می‌کشد که اربابان اروپاییش مصلحت و سیاست دیگری را پی‌ بگیرند، که در این صورت ترکیه به راحتی‌ متحدان خود را فروخته و آنان را تحویل میدهد، و این جوانان فریب خورده زمانی‌ متوجه پلیدی ترکیه می‌شوند که یا کشته شده‌اند و یا در زندان‌های مخوف زنجیر شده اند.


به گزارش سازمانهای اطلاعاتی دست کم ۹۰۰ فرانسوی به سوریه اعزام شده و در صف تندروهای مسلمان قرار گرفته و یا در اردوگاه‌های آموزشی تروریست‌ها در ترکیه در حال تمرین هستند.

به گزارش پلیس اتحادیه اروپا، شهروندان فرانسه مقام نخست را در میان اروپای‌های اعزام شده به سوریه و پیوستن آنها به گروه‌های تروریستی را دارند.






هیچ نظری موجود نیست: