۶.۶.۹۳

در حالی‌ که ایرانی‌‌ها اجازه رسیدن به اطلاعات با سرعت بالا را از طریق بی‌ سیم ندارند، چینی‌‌ها خود را با سرعت فراصوت با زیر دریائی‌های اتمی‌ به دورترین نقاط دنیا میرسانند.


در حالی‌ که ایرانی‌‌ها هنوز گرفتار مشتی منگول عقب مانده، بی‌سواد، بیخاصیت، شوم، مرده متحرک، مخ لهیده، مجنون زائل عقل پیر خرفت مثل مکارم، مصباح و جنتی هستند که استفاده از شبکه‌های اینترنتی را راه رسیدن به فاحشه خانه میدانند، و نگران سرعت رسیدن مردان! مسلمان به فاحشه خانه‌ها هستند و به همین دلیل هم اینترنت با سرعت بالا را مخالف با موازین شرعی! شمرده اند، دنیا با سرعت صوت به طرف مدرنیز شدن بیشتر، یعنی‌ رفاه بیشتر که منجر به راحتی‌ و خوشی‌ و خوشبختی‌ بیشتر برای نوع بشر شده یعنی‌ همان هدفی‌ که خداوند برای آن ۱۲۴ هزار پیغمبر به زمین فرستاده است، میباشند. 




در اخبار داریم:

زیردریایی فراصوت چین: شانگهای تا سانفرانسیسکو در ۱۰۰ دقیقه!
چین از طرح زیردریایی جدید رونمایی کرد که با استفاده از حباب‌های زیر آب، قادر به رسیدن به سرعت مافوق صوت است.این زیردریایی بر پایه فناوری شوروی سابق در زمان جنگ سرد و توسط محققان آزمایشگاه انتقال حرارت و جریان موسسه فناوری هاربین(Harbin) توسعه یافته است. یکی از بخش‌های مهم این زیردریایی مافوق صوت، طراحی یک موتور موشک پر قدرت زیرآبی است که محققان در حال کار بر روی این قسمت هستند.



هیچ نظری موجود نیست: