۲۵.۵.۹۳

سیاست دوگانه، چند گانه اروپا!!!


اتحادیه اروپا از طرفی‌ با حمایت از ارتش اوکراین، مردم شرق این کشور را در محاصره قرار داده، از طرفی‌ از رسیدن کامیون‌های حامل مواد خوراکی و مورد نیاز مردم این منطقه که توسط روسیه فرستاده شده، بدون کوچکترین دلیلی‌ جلوگیری می‌کند، از طرف دیگر خواستار عدم هر گونه دخالت روسیه برای نجات این مردم هستند، و این کشور را تهدید می‌کند، و از طرف بامزه تر این داستان در منطقهٔ خاورمیانه جنگ افروزی کرده مرز کشور‌ها را منحل کرده، چندین کشور را به نابودی کشانده، کشتار‌های هیولایی راه انداخته، ویرانی‌های جبران ناپذیر، آوارگی و ربودن کودکان و نسل‌کشی‌های هدفمند را به طور جدی دنبال می‌کند و انواع مختلف تروریست‌های روانی‌ وحشی، طالبان، القاعده، داعش و حزبالله را تشکیل داده، کرد‌های عراق را مسلح کرده و هزار جور پدر سوختگی‌های دیگر را انجام میدهند!! و معلوم نیست این بشر خاورمیانه‌ای کی‌ میخواهد بفهمد؟؟؟ مردیم از این همه خریّت آخر!!!!

یورو نیوز می‌نویسد:

وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در جلسه روز جمعه خود در بروکسل، از روسیه خواستند از هر گونه خصومتی در مرز اوکراین پرهیز کند.

این موضع همزمان با اعلام کی یف مبنی بر تخریب خودروهای زرهی روس که وارد خاک اوکراین شده بودند، ابراز شده است.

آنها همچنین از روسیه خواستند که نیروهایش را از مرز اوکراین عقب براند.

کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم از روسیه خواست تا به همراه جامعه جهانی، متعهد به پایان دادن به این بحران شده و به تمامیت ارضی اوکراین احترام بگذارد!!!!

او همچنین افزود: “آینده مردم اوکراین در زندگی در کشورشان و همکاری با جامعه جهانی برای رسیدن به این هدف است.”!!

وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا همچنین اعلام کردند که در زمینه تحویل سلاح به مبارزان کرد در عراق به موضع واحدی دست یافته و (موجی از سلاح‌های کشنده را روانه این منطقه خواهند کرد!) خواهان تشکیل سریع یک دولت وحدت ملی ( یک دست نشانده حلقه بگوش غرب) در این کشور از هم پاچیده شدند!

هیچ نظری موجود نیست: