۹.۶.۹۳

تروریست‌های غربی جنگ و کشتار و ویرانی خلق میکنند، توریست‌های غربی جذب می‌شوند.!!!... مناطق جنگی جاذبه‌های جدید گردشگری و جذب توریست‌های غربی!


به این هیولاها بگویید، مردم در این مناطق کشته می‌شوند، عزیزانشان را از دست میدهند، آواره‌ میگردند، رنج میبرند و اینها دیدن ندارد، شرم و ننگ‌ بر این نامردمی.

نتیجه دو قطبی شدن جهان، به قطب ثروتمند و قطب بدبخت و فقیر، در حالی‌ که همه ثروت‌ها هم در این مناطق جنگ زده انباشه است، مضحکترین کمدی است که میتوان به آن اشاره کرد. هواپیماهای جنگی آمریکایی برای ثروتمند ترین مردم و یا مردمی که صاحب ثروت‌های واقعی‌ هستند ولی‌ نه تنها از آن بهره‌ای نمیبرند بلکه بلای جانشان نیز شده است از هوا آب و نان پرت میکنند!!! چرا؟ چون یک اقلیت خودفرخته و وحشی سوار بر این مردم شده و تحت حمایت غربی‌ها جنایت میکنند!

به گزارش صدای روسیه:

گردش در نقاط « عملیات جنگی ارتش اوکراین» برای گردشگر چیزی از ۱ تا ۸ هزار ـ گریوین» تمام می شود، هر چه « جای دیدنی» داغ تر باشد ( کشتار بیشتری در آنجا شده باشد) قیمت تور نیز گرانتر خواهد بود.

کشور در حال جنگ جای مناسبی برای رفتن گردشگران نیست. مگر فقط برای کسانی که عاشق دیدن ویرانه ها، فاشیزم، درد و رنج مردم، خون و مرگ هستند. در محافل گسترده این گونه افراد را حاشیه نشینان و در محافل تنگ تر ، آنها مهمانان عزیز کارفرمایان اوکراین در ویرانه‌های جنوب – شرق اوکراین هستند. گردش در نقاط « عملیات جنگی ارتش اوکراین» برای گردشگر چیزی از ۱ تا ۸ هزار ـ گریوین» تمام می شود، هر چه « جای دیدنی» داغ تر باشد قیمت تور نیز گرانتر خواهد بود.

توریست‌های معمولی کاری در اوکراین ندارند که با توجه به بحران و درگیری مسلحانه در جنوب –شرق کشور منطقی است. گردشگران قبلا با کمال میل به کی یف، یکی از قدیمی‌ترین شهرهای اروپا، « زاکارپاتهی» والبته کریمه سفر می کردند. اما اکنون گردشگران « سنتی» خارجی عملا به اوکراین سفر نمی کنند.

اکنون خبری از تورهای عادی به جاهای تاریخی و یا مناطق خوش منظره کوهستانی اوکراین نیست. اما دیدن از خرابه‌ها و ویرانی کامل « اسلاویانسک» از تقاضای معینی در بین گروه‌های خاصی برخوردار است. امتیاز رایگان: « سوغاتی» ترور خونین بر علیه ساکنان بی‌دفاع : تکه‌های خمپاره و فشنگ و توپ است. دوستداران «تورهای داغ» بدون توجه به امنیت خود به آنجا می روند. تعدادی این گونه « سفر کنجکاوانه» به دونباس را کفرآمیز می نامند و دیگران - تجارت سودآور و سرگرمی خطرناک و هیجان انگیز. شایان ذکر است که در ماه دسامبر – ژانویه آژانس‌های توریستی مردم را به میدان خشمگین کی یف می بردند تا ساکنان اردوی چادری را ببینند. توریستهای معاصر برای تنوع زندگی کسل کننده خود و تاجران معاصر برای کسب بیشتر درآمد بهر شکلی دست به اینگونه کارها میزنند!!

هیچ نظری موجود نیست: