۸.۶.۹۳

آمار تجاوز به کودکان انگلیسی‌، خط قرمز را هم رد کرده است!


نیک کِلگ، معاون نخست وزیر انگلیس درباره رسوایی تجاوز به دست کم ۱۴۰۰ کودک طی سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۳ میلادی در شهر روترهام واکنش نشان داد.

وی روز پنجشنبه در گفتگو با رادیو ال بی‌سی انگلیس خواستار استعفای کمیسر جنایی پلیس یورکشایر جنوبی شد. معاون دیوید کامرون گفت: «آنچه می توانیم انجام دهیم، همان کاری که من اکنون انجام می دهم و کاری که فکر می کنم هرکسی در هر حزبی انجام می دهد، این است که لطفا بگویید کاری معقول انجام داده و استعفا کنید چون شما مجبور به قبول مسوولیت هستید و پس از آن، بگذارید با پلیس یورکشایر جنوبی کار را در دست بگیریم و به دنبال مجرمان باشیم زیرا تمام عاملان این تعرض جنسی همچنان آزادند.»

آقای رایت در پی این رسوایی، از حزب کارگر خارج شد اما به دلیل آنکه بعنوان کمیسر منطقه، منتخب مردم است، امکان برکنار کردن او وجود ندارد مگر آنکه استعفا کند.

در رابطه با این پرونده و برای سرپوش گذاری بر روی کودکازاری شهروندان انگلیسی‌ و متهمین که اتفاقا در سطوح بالای اداری و دولتی نیز مشغول به کارند و چند تن‌ از آنان مشرف به دریافت لقب درباری از طرف ملکه انگلیس و عنوان‌های درباری داشته و از دوستان نزدیک پسر و شوهر ملکه نیز میباشند، و برای مخدوش کردن ماجرا ، در سال ۲۰۱۰ میلادی پنج متهم پاکستانی تبار! را بازداشت کردند تا به این ترتیب گناه کودک آزاری را به گردن پاکستانی‌ها بیندازند. پلیس یورکشایر جنوبی اعلام کرده است که تاکنون ۲۹ انگلیسی‌ در رابطه با سوء استفاده جنسی از کودکان در روترهام بازداشت شده اند که پنج تن‌ از آنان پاکستانی تبارند.

منبع: یورو نیوز



هیچ نظری موجود نیست: