۲۶.۴.۹۳

نوشتن جلد دوم قرآن از طرف آخوند‌های قم!

هرکس یک آخوند را بکشد، دِین خود را به میهن ادا کرده است.
بدلیل اینکه هیچ خبری مانند این خبر مرا نخندانده و نخواهد خنداند، دوباره خوانی این خبر را امروز در اینجا مباح دانسته، به امید آنکه یکبار دیگر جهالت نهادینه شده این بربر‌ها که گاهگاهی‌ خود را آنچنان نشان میدهد که ذوق آدمی‌ دچار تناقض بودن یا نبودن میگردد، جلو چشممان رژه برود. و یکبار دیگر یادآوری شود که با چه موجودات احمق، جاهل و پلیدی که حتی به قرآن خودشان هم رحم نمیکنند- طرفیم.

دو سال پیش خبرگزاری فلسطینی ضدّ ایرانی‌ موسوم بخبرگزاری فارس وابسته بسپاه قاچاقچی پاسدار کون آخوند- خبری را منتشر کرد که البته و طبق معمول و برای هزارمین بار، بعد از اینکه فهمیدند خراب کردند، بلافاصله خبر از روی سایت فارس پاک شد، بهر حال خبر بشرح زیر بود :


"خبرگزاری فارس: در پی حفاری گروهی از باستان شناسان! در اطراف شهر قم، یک جلد قران کریم که قدمت آن به هزار و چهار صد سال پیش باز میگردد، کشف شد!!

پیش از این نسخه‌های خطی و قدیمی فراوانی از قران کریم در جریان حفاری‌ها بدست آمده بود- اما آنچه که این قران را از سایر نسخه‌ها متمایز میکند، ۱۱۵ سوره بودن آن است، امری که بحث‌های فراوانی را بدنبال داشته است!!


بگزارش خبرگزاری فارس، این نسخه خطی پس از کشف بلافاصله به حوزه علمیه قم منتقل شد تاعلما ومراجع عظام! درباره صحت و سقم سوره صد و پانزدهم تحقیق و بررسی کنند.
آلت الله مقتدایی، مدیر حوزه علمیه قم در این ارتباط به خبرنگار فارس گفت: «ما تا قبل از کشف این نسخه نیز میدانستیم که قران کریم در حقیقت ۱۱۵ سوره داشته است! اما به دو لحاظ هیچگاه آنرا بیان نمی کردیم. اول اینکه نمیخواستیم رشته پیوندمان با برادران اهل سنت از اینی که هست نازکتر شود!! و دوم اینکه مدرک مستدلی نیز دراختیار نداشتیم!!! اما در روایات اهل تشیع داریم که پیامبر اکرم پیش از رحلت‌شان یک جلد قران کریم را به دست سلمان فارسی میدهد و از او میخواهد که قران را به ایران برده و در جایی بیرون از شهر قم دفن کند!(تو گویی حضرت انتشاراتی داشته و یا اینکه قرآن در زمان محمد جمع آوری شده که یک نسخه به این بدهد یک نسخه به آن دیگری! ازاین گذشته پیغمبر که سواد خواندن نداشت که بداند کدام کتاب قرآن است که یواشکی یک نسخه از آنرا بدست جاسوس خود بدهد!احتمالا سوره ۱۱۶ هم در باب ولایت پذیری نظام ولایت مطلقه در قرآن بعدی که از زیر خاک بیرون کشیده میشود، کشف خواهد شد.)
حضرت رسول نسخه دیگری از کتاب را به هنگام حج الوداع همراه با خود میبرد. اما ابوبکر به بهانه تلاوت قران، کتاب را از پیامبر قرض میگیرد و دیگر هرگز آنرا پس نمی دهد! پس از فوت پیامبر، ابوبکر سوره صد و پانزدهم را پاره کرده و میگوید که قران فقط صد و چهارده سوره دارد، موضوعی که تا به امروز مورد پذیرش غالب مسلمانان بوده است. اما مسئله‌ای که خارج از درک مغز کوچک ابوبکر بوده اینست که رسول اکرم علم غیب داشتند!!((خود محمد بارها گفته است که من غیب نمیدانم ولی‌ به اصرار آخوند ها، پیغمبر اسلام "دارای علم غیب" میشود.)) و برای همین هم نسخه دیگر را در دل خاک شهر قم به امانت گذاشتند زیرا میدانستند که روزی بدست اهلش خواهد رسید!!!»

آلت الله مقتدایی در مورد علت این رفتار ابوبکر می گوید: «سوره صد و پانزدهم به صراحت تکلیف جامعه مسلمین را پس از رحلت پیامبر مشخص می کند. در این سوره نام هر دوازده امام شیعیان به صراحت ذکر شده و خداوند فرموده اند آنان جانشینان بر حق پیامبرند! همچنین در آیات پایانی این سوره، نام جانشینان امام زمان در زمان غیبت آمده است!! بعنوان مثال، مقام معظم رهبری تحت عنوان السید علی الخامنه ای، در آیه شصت و چهارم به عنوان رهبر مسلمین جهان در عصر حاضر معرفی شده است. :) و دو بار هم تاکید شده! که هیچ مسلمانی بدون تبعیت کامل از فرمایشات ایشان، وارد بهشت نخواهد شد!!!»

سایت آبرادات توسط حرومزاده‌های عرب پرست که بروش صیغه تکثیر میشوند، و نگاهداران کونِ آخوندند و موسوم به افسران جنگ نرم میباشند، اینک بسته شده است، ولی‌ درهمان زمان مقاله‌ا‌ی را دراینباره نوشته که خواندن دوباره ا‌ش خالی‌ از لطف نیست:

«ببینید که فضاحت این آفت الله‌ها بکجا رسیده که دیگر قرآنی را که باید مقدس‌ترین منبع برایشان باشد جعل کرده اند و به آن یک سوره اضافه کرده اند! توجه بفرمایید که منظور یک دستکاری کوچک و پس و پیش کردن چند لغت و یا حتی اضافه کردن یک آیه نیست. این بیشرم‌ها یک سوره اضافه کرده اند!! آنهم به قرآنی که طبق باور خودشان تنها معجزه پیغمبرشان است و در آن خدایشان اشتلم پشتلم کرده که اگر میتوانید یک خط مثل این بنویسید.
همه بخوبی میدانند که قرآن در زمان وبه همت عثمان جمع آوری شد و قبل از آن آیات و سوره‌های قرآن روی قطعات استخوان و پشت برگ درختان و تکه‌های پوست و چوب نوشته شده بود و مقداری از آن هم در حافظه مردم از جمله آیشه بود. پس از اینکه عثمان تصمیمش را برای جمع آوری قرآن برای جلوگیری از نابودی قرآن اعلام کرد، از همگان خواست تا هرچه از قران دارند و میدانند بیاورند. نتیجه انبوهی برگ خشک شده و استخوان و تکه‌های چوب و پوست بود که پس از مدتها بررسی و سوا کردن این قرآن قر و قاطی و بیسروته امروزی را با یک مقدار زیادی آیه‌های تکراری را درست کردند. البته اولش قرآن را طوری تنظیم کرده بودند که به ترتیب آیه‌های بزرگتر اول بود و بعد آیه‌های کوچکتر. ولی بعد متوجه شدند که این کتاب اصلن قابل درک نیست. اینبود که دوباره آن را تنظیم کردند که کمی بهتر شد ولی هنوز هم بی‌سر و ته است.
پس همانطور که ملاحظه میفرمایید در زمان محمد قرآنی نبود که یک کپی آن را به سلمان پارسی بدهد. سلمان هم هرگز به ایران نیامد. شهر قمی هم در آن زمان وجود نداشت. درآن زمان در شرق شهر قم کنونی شهری بوده که به وسیله قباد ساسانی بازسازی شده بوده و بهمین دلیل آنرا کمباد یا کومه میگفته اند. این شهر کم کم بدلیل حرکت کردن رودخانه آن (قمرود) به سمت غرب، به سمت غرب کشیده شده و به محل امروز رسیده است.

من مطمئنم که اگر من نامسلمان اینها را میدانم، آن آفت الله‌های مفت خور هم از این مطالب بخوبی واقف هستند. و کشف قرآن ۱۱۵ سوره‌ای چیزی نیست جز شارلاتان بازی حضرات برای هرچه بیشتر خر کردن پیروان احمق و ارتقا مقام خلیفه خامنه‌ای به پیغمبری!!! البته حق هم دارند که با این شجاعت این دروغها را سرهم کنند. مردمی که اینقدر بیسوادند که چاه جمکران را باور دارند و دخیل به قبر سیزده هزار سگ و سگ توله و امامزاده وق وق برای مراد گرفتن میبندند، این دروغ را هم باور خواهند کرد و از فردا خاک پای آن مردک دجال را بجای سرمه بچشم خواهند مالید.»

آبرادات - ۹ شهریور ۲۵۹۰ برابر با ۳۱ آگوست ۲۰۱۱ میلادی

هیچ نظری موجود نیست: